پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر سندرک افتتاح شد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر سندرک شهرستان میناب افتتاح و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این مراسم  که با حضور امام جمعه شهرستان میناب، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک  ایام الله دهه فجرگفت: به میمنت این ایام شکوهمند این پردیس جهت دادن خدمات علمی و آموزشی در این منطقه از استان هرمزگان و شهرستان میناب به زمین زده شد  تا شاهد شکوفایی فرزندان این مرز بوم در کشور باشیم.

احسان کامرانی افزود: توسعه علمی با پیروزی انقلاب کار خود را آغاز کرد و امروز شاهد تولید علم و فناوری در دورترین نقاط کشور نیز هستیم و به خود می بالیم که به عنوان خدمتگزار در این حوزه، در خدمت مردم و انقلاب باشیم و از هیچ تهدیدی نهراسیم و برای پیشرفت کشور دست در دست هم به پیش بتازیم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی خدمتگزار و پیشتاز، توانسته با تکیه بر مردم برای مردم خدمت نماید و هر کجا که که متوجه نیاز شده، زمینه را برای خدمتگزاری فراهم ساخته تا رشد و توسعه علمی را در دورترین نقاط کشور رقم بزند.

وی با بیان اینکه امروز با افتتاح این پردیس شاهد توسعه این منطقه خواهیم بود، افزود: همت جوانان منطقه، مردم و مسئولان در خدمت رسانی و توسعه علمی،   بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی را در کیفیت بخشی این خدمات یاری خواهد داد.

کامرانی اظهار امیدواری کرد افزایش رشته، جذب دانشجو و... باید بر اساس نیاز منطقه انجام شود و رئیس دانشگاه آزاد واحد میناب باید امور را به درستی پایش، تحلیل و عملیاتی کند افزود: کمک مردم در این فرایند بدون تردید، موجب کیفیت افزایی و توسعه خدمات بهتر و بیشتر منطقه را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه میناب نیز گفت: با حضور مردم مصمم و یاریگر بدون شک توسعه این منطقه به سرعت شکل عملیاتی می گیرد و خواهیم توانست با کمک خیرین منطقه، زمینه رشد و توسعه را فراهم سازیم.

باقر بارانی افزود: حرکت رو به رشد دانشگاه در کنار توجه به نیازهای منطقه و جوانان از مواردی است که مورد توجه مسئولان است و رشته هایی به این منطقه اختصاص داده خواهد شد که با حوزه نیاز و کار آناندر توسعه سواحل مکران همخوانی داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک جوانان و مردم بتوان آینده ی بهتری را برای رشد و توسعه علمی  کشور رقم زد و موجبات خوشنودی مردم منطقه را فراهم ساخت.

فرماندار شهرستان میناب نیز در آیین افتتاحیه این پردیس دانشگاهی با اشاره به نقش علم و دانش در تولید فناوری و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان گفت: امروز خوشحالیم که با کمک دانشگاه آزاد اسلامی شاهد دادن خدمات علمی به جوانان دانشگاهی منطقه می شویم و می توانیم زمینه تحصیل آنان را در خانه خود رقم بزنیم.

مجید سلحشور  با اشاره به سابقه تاریخی این منطقه گفت: تحصیل کردگان زیادی در این منطقه از دانشگاه های مختلف فارغ التحصیل شده اند و به عنوان صاحب نظر در حال خدمتگزاری هستند و جوانان این منطقه با فراهم شدن شرایط جدید و بهتر باید بتوانند اهداف علمی خود را برای پیشرفت منطقه معطوف سازند و در این راستا سخت تلاش و کوشش نمایند تا موجبات آبادانی منطقه با سرعت بیشتری رقم بخورد.

وی میناب را شهر علم و دانش خواند و تاکید کرد: همدلی، همراهی و موفقیت در کنار تحصیل علم، رمز موفقیت و بالندگی این منطقه است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

سلحشور اظهار خرسندی کرد: با افتتاح این پردیس دانشگاهی و توجه به توسعه ی رشته ها و آمایش سرزمین مطابق نیاز ضروری  جوانان، رشته هایی توسعه یابند که هم بازار کار بهتری دارند و هم  بتواند در آینده نزدیک  نقش پر رنگ و بزرگی را در توسعه سواحل مکران داشته باشد.

کد خبر: 1089086

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =