حضور علی کریمی به انتخابات فدراسیون فوتبال اعتبار بخشید

پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است وجود شخص علی کریمی در این انتخابات به عنوان یک انسان محبوب و موجه می‌تواند به انتخابات رونق و اعتبار ببخشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ انتخابات فدراسیون فوتبال درحالی ۱۰ اسفند برگزار خواهد شد که از نکات قابل توجه آن حضور افرادی هستند که از بدنه فوتبال هستند که از نیما نکیسا به عنوان یکی ازاین افراد می‌توان اشاره کرد که در بخش اعضای هیات رئیس فدراسیون فوتبال نامزد شده است. نیما نکیسا در خصوص نامزدین انتخابات فدراسیون فوتبال به خبرنگار ما گفت: به هر حال افرادی که تایید صلاحیت شده اند سالهای سال است که به صورت مختلف تجربه کاری در حوزه تخصصی خود را داشته اند و احساس کردند که در این مقطه زمانی می‌توانند به فوتبال کشور کمک کنند و در نتیجه برای قبول این سمت کاندید شده‌اند.

نکیسا در خصوص اینکه آیا کاندید خاصی را مدنظر دارد بیان کرد: من روی کاندید خاصی نظر ندارم. هرکسی بتواند فوتبال ایران را به یک موفقیتی برساند چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ موفقیت در عرصه های بین المللی و از همه مهم تر برنامه ریزی و موفقیت تیم های پایه در آوردگاه‌های جهانی، قطعا مورد حمایت همه خواهد بود. به نظر من باید در کنار یکدیگر برای فوتبال این کشور تلاش کنیم و قطعا نامزدی موفق است که بتواند از بضاعت سایر نامزدین استفاده نماید.

وی در مورد این سوال که با توجه به حضور نامزدین در انتخابات این دوره آینده فدراسیون را چگونه خواهد دید، اذعان داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده قطع به یقین فدراسیون آینده با چالش‌های بزرگی همراه خواهد بود. شخص رئیس آینده فدراسیون باید در اداره فوتبال کشور بسیار توانمند باشد. چرا که باید خود را برای یک حرکت جهادی آماده کند.

نکیسا در مورد اینکه با وجود تغییر اساسنامه و تاکید فیفا بر عدم دخالت دولت در فوتبال هنوز از نفوذ در انتخابات و شانس بالای گزینه وزارت ورزش می‌شود هم توضیح داد: من فکر نمیکنم که اینگونه باشد و من هرگز خودم را قاطی این بحث‌های حاشیه ای نمیکنم.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد حضور اشخاص فوتبالی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع نوید روزهای خوشی را به ما خواهد داد. فوتبالی‌ها و نسل طلایی ۹۸ بعد از ورود به دنیایی مربی‌گری و درخشش در این عرصه حالا وارد عرصه مدیریت نیز شده‌اند. وجود شخص علی کریمی در این انتخابات به عنوان یک انسان محبوب و موجه می‌تواند به انتخابات رونق و اعتبار ببخشد.

وی افزود: سابق مدیریتی کیومرث هاشمی، عزیزی خادم و آجرلو نیز مشخص است و به نظر من اشخاص توانمندی  در حوزه کاری خود هستند و با برنامه وارد انتخابات شده‌اند. آرزو میکنم هر کسی که رئیس فدراسیون شد نگاه سازندگی داشته باشد و به تیم‌های پایه برای موفقیت نگاه ویژه‌ای داشته باشد تا ما بتوانیم با سازندگی به مراتب بالاتر برسیم.

نکیسا در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون باید فوتبالی باشد یا سابقه مدیریت داشته باشد، اظهار داشت: به نظر من نگاه مدیر ورزشی بهتر از نگاه مدیر فوتبالی است. ما در ادوار گذشته مدیران موفقی داشتیم که نگاه ورزشی داشتند اما فوتبالی نبودند همانند صفایی فراهانی. از طرفی نیز محمد دادکان و داریوش مصطفوی را داشتیم که فوتبالی بودند و موفق بودند. به نظر من باید این نگاه کمی تغییر کند باید مدیری انتخاب شود که نگاه ورزشی داشته باشد تا درک درستی از ورزش داشته باشد تا بتواند فوتبال ما به سمتی ببرد که از اصحاب رسانه تا فوتبالی‌ها از عملکرد وی راضی باشند و من صرفا فوتبالی بودند ملاک کاملی نمی‌دانم.

وی توضیح داد: علی کریمی قطعا در خود و اطرافینش بضاعت و توانمندی لازم را دیده  که وارد این عرصه شده است.  نفراتی که ایشان معرفی کردند نفرات ممتاز و شایسته ای هستند. خانم علی‌پور که به عنوان نایب رئیس ایشان معرفی شده سال‌های سال است که در فوتبال ایران مشغول به کار است و در کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال هستند. سعید دقیقی تحصیلات عالیه و آکادمیک دارند و از همه مهم تر حضور مهدی مهدوی کیا این تیم را کامل تر کرده و به آن اعتبار بخشیده است. من توصیه میکنم از نگاه های جناح بندی شده بیرون بیام و همه در کنار هم در این موقعیت حساس برای موفقیت فوتبال ایران به یکدیگر کمک کنیم.

وی در پایان توضیح داد: تیم اجرایی که معرفی می‌شود توسط نامزدها مهم است و قطعا مجمع به این سطح از بلوغ فکری رسیده که بدانند الان چه کسانی می‌توانند برای فوتبال ایران در این شرایط مثمر ثمر باشند و قطعا رای خود با آگاهی کامل و بدون توصیه و سفارش کسی در صندوق خواهند انداخت و می‌دانند چه افرادی می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند یا آن را به لبه پرتگاه بفرستند.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

کد خبر: 1089104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =