افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی  

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت جوی آرام و ‌پایدار در بیشتر مناطق کشور، از آلوده شدن هوای شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت کشور از امروز (۲۲ بهمن) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ صادق ضیاییان گفت: از امروز تا یکشنبه (۲۲ تا ۲۶ بهمن) جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز (۲۲ بهمن) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه فردا (۲۳ بهمن) با گذر امواج تراز میانی، بهبود نسبی کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت رخ خواهد داد، افزود: فردا (۲۳ بهمن) بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و جمعه (۲۴ بهمن) در البرز شرقی و برخی مناطق شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، جمعه تا شنبه (۲۴ تا ۲۵ بهمن) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نخواهد بود.

ضیائیان اظهار داشت: یکشنبه (۲۶ بهمن) بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۳ بهمن) نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۴ بهمن) صاف و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =