حملات ما زمانی متوقف خواهد شد که شما دست از حمله بردارید

وزیر خارجه یمن اعلام کرد که حملات ارتش و کمیته های مردمی یمنی زمانی متوقف خواهد شد که ائتلاف تحت سرکردگی سعودی حملاتش را به یمن متوقف کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روسیاالیوم؛ هشام شرف وزیر  امور خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که حملات ارتش و کمیته های مردمی یمنی زمانی متوقف خواهد شد که ائتلاف تحت سرکردگی سعودی حملاتش را به یمن متوقف کند.

وی در نشستی خبری گفت: خطاب به دولت جدید آمریکا و سعودی ها می گویم که زمانی که حملاتتان به مناطق تحت کنترل ما را متوقف کردید، حملات ما به سمت شما نیز خیلی ساده متوقف خواهد شد.

اظهارات این مقام یمنی، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تداوم حملات پهپادی به عربستان و درگیری های میان نیروهای انصارالله یمن و نیروهای دولت مستعفی یمن در منطقه مأرب واقع در شرق صنعا صورت گرفت.

وی در این باره تاکید کرد: نیروهای انصارالله در این منطقه علیه تروریست هایی وارد عمل شده است که با نیروهای عبد ربه منصور هادی همراه شده اند.

وزیر خارجه یمن با اشاره به اینکه در هیچ فرایند صلحی نمی توان حوثی ها را نادیده گرفت، اظهار کرد: انصارالله طرف بسیار مهم در فرایند صلح به شمار می روند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =