فردا آسمان اغلب نقاط کشور صاف خواهد بود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: اکثر مناطق کشور در روز جمعه آسمانی صاف خواهند داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ صادق ضیاییان بیان کرد: امروز در ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی و بارش پراکنده گاهی وزش باد و بعد از ظهر در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه جمعه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است، اظهار کرد: شنبه ۲۵ بهمن ماه در اردبیل و سواحل دریای خزر وزش باد شدید موقتی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. یکشنبه تا روز سه‌شنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعد از ظهر سه شنبه در غرب و شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود گفت: چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد آغاز می‌شود. طی این روز در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش برف و در ایلام و خوزستان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. لازم به ذکر است تا روز سه‌شنبه با توجه به روند افزایشی نسبی دما در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز ذوب برف و رخداد بهمن دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) صاف گاهی غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =