روایت یک هفته‌نامه انگلیسی از ترور شهید «محسن فخری‌زاده»

هفته نامه انگلیسی «جوئیش کرانیکل» در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع اطلاعاتی ناشناس مدعی روایتی تازه از ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند دفاعی و هسته‌ای ایران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یک هفته نامه انگلیسی در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع اطلاعاتی ناشناس از نحوه ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند دفاعی و هسته ای ایران ادعاهای جدیدی را مطرح کرده است.

هفته نامه انگلیسی مذکور در این خصوص بدون اشاره به هویت منابع خبری خود ادعا کرد که شهید فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط یک تیربار پیشرفته کنترل از راه دور به وزن حداقل یک تُن ترور شد.

گزارش ادعایی این هفته نامه در این خصوص حاکیست: قطعات این تیربار طی مدت ۸ ماه توسط موساد به ایران قاچاق و سپس مونتاژ شده بود! تیم ترور متشکل از حداقل ۲۰ ایرانی و اسرائیلی بودند به نحوی که این مقام ارشد ایران را ۸ ماه زیر نظر داشتند!

بر اساس این گزارش ادعایی، تدارکات عملیات ترور شهید فخری‌زاده از ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شد.

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند دفاعی و هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

گفتنی است که پس از رویداد این حادثه، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» به نقل از ۳ مقام اطلاعاتی گزارش داد که رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور این دانشمند دفاعی و هسته‌ای ایران بوده است.

مقامات دفاعی و امنیتی ایران نیز بارها بر قطعی بودن «مجازات آمران و عاملان» ترور این شهید تأکید کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =