دبل تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد مقابل پالایش نفت آبادان

تیم تنیس روی میز مردان دانشگاه آزاد اسلامی، دور برگشت لیگ برتر کشور را با پیروزی بر تیم ریشه دار و همیشه مدعی صنعت نفت آبادان آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز مرحله برگشت مسابقه های لیگ برتر تنیس روی میز مردان باشگاه های کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد و  تیم دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان فصل گذشته، چهار بر دو مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید.

دانشگاه آزاد اسلامی در دور رفت نیز بر صنعت نفت آبادان غلبه کرده بود.

این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۱۰ فردا در دومین دیدار مرحله برگشت به مصاف شهرداری کرج می رود.

دکتر مهران احدی سرمربی_ بازیکن تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی و کاپیتان پیشین تیم ملی ایران گفت: با توجه به نتایج به دست آمده، صعود تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله پلی‌آف تقریبا قطعی شده است.

او افزود: برای تقویت تیم و حضور قدرتمند تر در مرحله حذفی،  محمدرضا اخلاق پسند را که از بازیکنان مطرح ایران است و تجربه شرکت در المپیک آتن را هم دارد، به خدمت گرفته ایم.

احدی ضمن تشکر از حمایت های دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه از تیم های ورزشی این مجموعه، ابراز امیدواری کرد که تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی در پایان فصل جاری نیز جزو سه تیم برتر لیگ برتر باشگاه های کشور باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089205

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =