انقلاب اسلامی ایران ۴۲ ساله شد و «ترامپ» به زباله‌دان تاریخ پیوست

امام جمعه بغداد در سخنانی تأکید کرد: درحالی که انقلاب اسلامی ایران علیرغم تهدیدهای متعدد سران کشورهای بیگانه ۴۲ ساله شد، «دونالد ترامپ» به زباله دادن تاریخ پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از بغداد الیوم؛ آیت الله «سید یاسین الموسوی» امام جمعه بغداد سخنانی را در خصوص انقلاب اسلامی ایران مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: انقلاب اسلامی ایران علیرغم تهدیدهای متعدد ۴۲ ساله شد.

بر اساس این گزارش، امام جمعه بغداد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران درحالی ۴۲ ساله شد که در طول ۴ سال گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا اظهارات تهدیدآمیز زیادی را علیه آن مطرح کرد.

آیت الله سید یاسین الموسوی همچنین عنوان کرد: با تمامی این‌ها انقلاب اسلامی ایران استمرار پیدا کرد و این ترامپ بود که به زباله دان تاریخ پیوست. امام خمینی (ره) صراحتاً از روز قطع روابط ایران و آمریکا به عنوان روز عید یاد کردند و گفتند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه بغداد در ادامه سخنان خود یادآور شد: تجربه ۴ دهه گذشته این مسأله را به خوبی ثابت کرد که هرآنکس که به انقلاب اسلامی ایران تعرض کند، خود به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =