شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» فرماندهانی استثنائی بودند

مدیر بخش اطلاع رسانی «حشد شعبی» عراق با بیان اینکه شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» فرماندهانی استثنائی بودند، گفت: اگر چنین فرماندهانی نبودند امروز چیزی از کشورهای عربی باقی نمانده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از الفرات نیوز؛ «مهند العقابی» مدیر بخش اطلاع رسانی «حشد شعبی» عراق سخنانی را در خصوص شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: شهیدان سلیمانی و المهندس در زمره فرماندهان استثنائی بودند. بدون شک اگر آنها نبودند، امروز چیزی از کشورهای عربی باقی نمانده بود.

این مقام حشد شعبی عراق در ادامه اظهار داشت: شهیدان سلیمانی و المهندس فرماندهانی فوق العاده بودند. شهید «عماد مغنیه» نیز در زمره همین فرماندهان فوق العاده و استثنائی قرار دارد. پیش از این نیز «خالد الملا» رئیس جمعیت علمای عراق سخنانی را در این زمینه مطرح کرده بود.

وی در این خصوص گفت: رسیدن به عاقبت شهیدان سلیمانی و المهندس نیازمند توفیق الهی است. واقعیت این است که آنها علیرغم گذشت یک سال از شهادتشان همچنان در قلب ما عراقی‌ها جای دارند.

گفتنی است، پهپادهای متجاوز ایالات متحده آمریکا سال گذشته در روز ۱۳ دی ماه با هدف قرار دادن خودروهای حامل «سردار سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» به همراه هم‌رزمانشان، آن‌ها را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =