کمک دانشگاه آزاد اسلامی به برندسازی محصولات عشایر ایلام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: این دانشگاه در قالب تفاهم‌نامه همکاری و انجام طرح پژوهشی به فرهنگ‌سازی استفاده از محصولات عشایری و برندسازی آنان کمک می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد میرزایی‌حیدری در دیدار با مدیرکل امور عشایر استان ایلام اظهار کرد: ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار عشایر استان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: جامعه عشایری کشور و به‌ویژه استان ایلام حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند و همیشه و در همه حال ولایتمدار و مدافع راستین انقلاب و نظام بوده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام افزود: قطعاً با برندسازی محصولات تولیدی تحول خوبی در اقتصاد خانوار عشایری شکل می‌گیرد و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن استادان متعهد و متخصص و انجام طرح پژوهشی کمک کار آنان خواهد بود.

ظرفیت عشایر استان ایلام در زمینه جذب توریسم بی‌نظیر است

میرزایی‌حیدری بیان کرد: در طول تاریخ و به‌ویژه در مقطع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، عشایر پیش‌قراول دفاع از ایران اسلامی بوده‌اند و بر ماست که امروز با تمام توان در خدمت شکوفایی اقتصادی و کمک به معیشت خانوارهای عشایری باشیم.

وی ادامه داد: ظرفیت عشایر استان ایلام در زمینه جذب توریسم بی‌نظیر است و قطعاً با فعال‌شدن این بخش معیشت خانوارهای عشایری متحول می‌شود.

برندسازی محصولات عشاری استان ضروری است

مدیرکل امور عشایر استان ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: محصولات تولیدی عشایری ایلام از جمله پشم، گوشت، روغن حیوانی و ... بی‌نظیر است و متأسفانه شاهدیم این محصولات به نام استان‌های دیگر به فروش می‌رسند که امروز و در قالب انجام طرح پژوهشی این مهم به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام واگذار شده است.

فرشاد یاسمی توضیح داد: برندسازی محصولات عشاری استان ضروری و دانشگاه آزاد اسلامی همیشه کمک کار این اداره کل در انجام طرح‌های پژوهشی و علمی بوده است.

وی تأکید کرد: جامعه عشایری استان بیش از هر زمان دیگری نیازمند ورود مراکز آموزش عالی استان و به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است تا شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی و تحول در معیشت آنان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =