اگر دلخور نمی‌شوید جناب فکری!

نیم فصل اول لیگ بیستم در حالی برای استقلال به پایان رسید که عملکرد فنی این تیم نمره رضایت هوادارانش را نگرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،امیر کریمی( کارشناس وتحلیگر فوتبال)؛ اگر متهم به توطئه و تئوری براندازی شما نمی شویم و احیانا انگ خط گرفتن از اتاق فکر موردنظر شما بر پیشانی ما نقش نمی بندد چند نکته در مورد استقلال محمود فکری شایان ذکر هست.

نیم فصل

نیم فصل استقلال تمام شد ولی در کل هنوز نفهمیدیم تیم حاج محمود با این کیفیت واقعا چگونه در بالای جدول هست؟ نه اینکه استقلال لیاقت آن را نداشته باشد، خیر، قطعا شایستگی هایی داشته اما ما هنوز سردرگمیم در این همه نوسان نتیجه گیری و بار فنی . تکرار این موضوع جزو مکررات شده که استقلال برای بازگشت به بازی صرفا نمی تواند به دوندگی و خط حمله زهردارش متکی باشد یا احیانا حضور قایدی صرفا در نقطه کور خط دفاعی حریفان. هرچند در حالت عادی بازی هم کم بن بست تاکتیکی نداشته این نیم فصل هیچ نقشه ای، یا تاکتیکی یا نکته ای با اولویت های دوم و سوم را ندیدیم و نمی توانیم برای تیم شما متصور باشیم حتی در حد ضربات ایستگاهی. این حجم از تغییرات در چینش بازیکن اصلا کار را از دست خود شما خارج خواهد کرد.

شرح وظایف

انصافا محمود فکری مربی ضعیفی نیست، کارش را در لیگ یک و نساجی سال پیش دیده ایم. درست است که اینجا استقلال هست و شرایط فرق می کند اما واقعا درگیر این همه اگر و اما و چون چرا بودن در این تیم که بضاعت بازیکن بالایی هم دارد انصافا عجیب نیست؟ کلاه خودتان را قاضی کنید. با آتلتیکو مادرید سیمونه نگاه کنید، او هم هافبک دفاعی توانایی بود همانند دوران بازیگری خود محمود فکری. نوع فوتبال آن تیم اصلا جنگندگی و دریدگی به معنای فوتبالی آن بود دقیقا برگرفته از شخصیت سرمربی، عجیب هست اما در استقلال حتی هافبک دفاعی های استقلال هم کارایی خودشان را ندارند و بیشتر هرز می روند تا دیگر پست ها. شاید قیاسی مع الفارق به نظر برسد اما دقیقا بازیکن و تاکتیک تیم اصولا از شخصیت سرمربی گرته برداری می شود. در استقلال اما یک نوع در هم آمیختگی تاکتیکی این روزها به چشم می آید، ظاهرا این تیم زور شکل دادن بازی خود را ندارد. شاید تعطیلات کم نیم فصل کمکی باشد برای درمان آن.

دیواری که فرو ریخت

حالا صدر جدول عملا از دست استقلال خارج شد، بله به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند اما بیم آن هست که این استقلال حتی در کمر جدول هم در انتهای فصل با این دست فرمان قرار نگیرد. فکری باید طرحی نو در اندازد هم در داخل زمین، هم در مورد هم قطاران کنار خود در نیمکت، انصافا با خودتان لج می کنید با اعصاب هواداران بازی نکنید. دیگر پنهان شدن پشت دیوار ریخته شده صدر جدول محلی از اعراب برای او نخواهد داشت. اتفاقا بهتر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =