تلفیق میثاقیان و استراماچونی در استقلالِ فکری!

فقدان برنامه لازم برای رسیدن به گل مولفه ای است که در اکثر بازی های استقلال تا به اینجای فصل دیده شده و همین موضوع به جدی ترین انتقاد از این تیم تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ لیگ بیستم به نیمه راه رسید و استقلال تهران که کارش را با محمود فکری آغاز کرده علیرغم اینکه نسبت به فصول قبل جایگاهی بهتر در جدول رده بندی دارد، اما انتقادات بسیار زیادی را متوجه خود می‌بیند.

رضا فراهانی طی یادداشتی کوتاه در همین خصوص نوشت: این هم از تکلیف صدرنشینی عاریه ای استقلال که حالا جایش را با رتبه دوم و اختمالا سوم عوض خواهد کرد، این آخرین ابزار محمودفکری برای حمله منتقدین هم از دست رفت! این شما و این استقلال واقعی، دستمریزاد واقعا!

این سیستم ها نیستند که بازی می کنند، استقلال فکری در چینش شبیه استراماچونی و در اجرا شبیه اکبرمیثاقیان است! من فکر می کنم یک جایی در این کشور بابت لجبازی و بی‌مسیٔولیتی حقوق می دهند که بعضی ها اینگونه تلاش می کنند نفر اول صف باشند.وگرنه هیچ دلیل دیگری برای بازی ندادن به مسعود ریگی وجود ندارد.

ابتدای فصل با کلی سروصدا از تمدید با میلیچ و دیاباته گفتند. اولی که با شیرین کاری محمود خان اول به نیمکت و بعد به کرواسی فرستاده شد،دومی هم که فقط سیصد دقیقه بازی کرد و احتمالا تحت تاثیر تفکرات این کادر فنی راه رفتن ساده اش را هم فراموش کرده باشد.

مبدع فوتبال بازی کردن بدون هافبک در فوتبال ایران قطعا می تواند با این شیوه در لیگ یک به اندازه خوشحالی تیم ها از سقوط نکردن امتیاز جمع کند اما برای استقلال قطعا کافی نیست.

جناب فکری اگر از بهانه جویی خسته شدید بهتر است به پایان سلام کنید !این زجر وتحقیر برای ما کافیست کاش تجربه اندوزی برای شما هم کافی باشد. فقط سر راهتان پرویزخان و صمدخان و سایرخان های حال و آینده را هم ببرید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =