تیم دانشگاه آزاد اسلامی در تکاپوی کسب هفتمین قهرمانی سوپرلیگ کاراته ایران

پس از کش و قوس فراوان در پاندمی کرونا، سرانجام فدراسیون کاراته کشور اعلام کرد سوپرلیگ کاراته ایران، بیست و نهم بهمن استارت می خورد و تیم ها با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و به طور متمرکز در سالن شهید افراسیابی تهران به مبارزه و رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احمد صافی سرمربی خوش نام تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی که هدایت تیم ملی کاراته کره جنوبی را هم بر عهده دارد، در آستانه آغاز سوپرلیگ کاراته ایران گفت: خوشحالم با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری هایی که فدراسیون کاراته کشور و سازمان لیگ انجام داده اند، امسال هم شاهد برگزاری سوپرلیگ کاراته خواهیم بود.

او با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پرافتخارترین و شناخته شده ترین باشگاه های ورزشی ایران در رشته‌های مختلف است، افزود: امسال سوپرلیگ کاراته ایران از دو گروه چهار تیمی تشکیل شده و تیم دانشگاه آزاد اسلامی درگروه یک به مصاف تیم های رعد پدافند هوایی ارتش، هیات کاراته شهرستان کلات و مارون کهکیلویه و بویر احمد خواهد رفت.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه عملکرد مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، علمی، حساب شده و برنامه ریزی شده است و تیم کاراته دانشگاه با آمادگی کامل در سوپرلیگ شرکت می کند.

صافی با اشاره به اینکه امسال هم کادر فنی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی، تحصیلکرده و بسیار پرانرژی است و با دقت و درایت، چشم به سوپرلیگ دوخته تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، خاطرنشان کرد: سعی کردیم شاکله تیم از نیروهای جوان و قهرمان این دانشگاه باشد و به همین منظور جوانان آینده داری همچون محمدطاها عبداللهی، علی اکبر دستجانی، علی مسکینی، مهدی رحیمی نژاد، علی رحیمی، مهرداد پورشیب و سیدعلی کریمی را در کنار با تجربه هایی همچون مهدی خدابخشی و سامان حیدری و همچنین ملی پوشان؛ ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری و سجاد گنج‌زاده که در آستانه حضور در المپیک هستند به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این ورزشکاران از افتخارآفرینان ملی و از جمله قهرمانان بزرگ کاراته دنیا هستند، تاکید کرد: آنان سال هاست در باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کنند و امسال مصمم هستیم هفتمین جام قهرمانی سوپرلیگ کشور را بالای سر ببریم و با افتخار به مجموعه پرتلاش و پرتوان دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم کنیم.

صافی درباره کاتای تیم دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: قاسم شهرجردی، مسئولیت بخش کاتای تیم را برعهده دارد و روی توانایی ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر خیلی حساب می کنیم. مطمئن هستیم آنان می‌توانند در بخش تیمی و انفرادی به موفقیت تیم کمک کنند. سرپرست تیم هم بهمن حسن‌زاده است که تجربه لازم را دارد و به خوبی در خدمت تیم است. صافی با اشاره به اینکه مهدی سلطانی و احسان حیدری و ایمان گل‌محمدی نیز در کادر فنی، نقش مهمی را ایفا می کنند، درباره شرایط تمرین اعضای تیم دانشگاه گفت: سه ملی پوش ما در اردوی تیم ملی هستند که تمرینات شان مرتب است. ضمن اینکه کاراته کاها را به سه گروه تقسیم کرده ایم؛ یک گروه آزاد که گزارش آنلاین از تمریناتشان ارسال می‌کنند؛  یک گروه در کرمانشاه زیر نظر احسان حیدری تمرین می کنند و یک گروه هم در تهران زیر نظر مهدی سلطانی هستند.

او با بیان اینکه ایمان گل محمدی و علی رحیمی در گلپایگان تمرین می‌کنند، توضیح داد: به دلیل پاندمی کرونا، اردوی مشترک تیمی نخواهیم داشت اما طبق برنامه، تمامی اعضا موظفند که از برنامه‌ها و تمرین های خود به طور منظم گزارش بدهند. این در حالی است که کاتای تیمی ما زیر نظر شهرجردی و به صورت متمرکز در اراک تمرین می‌کند.

صافی ضمن تشکر از حمایت های دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه و اعضای پر تلاش این مرکز ،ابراز امیدواری کرد با موفقیت شاگردانش در سوپر لیگ برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار ورزش دانشگاه افزود شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =