تداوم تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» در اراضی اشغالی

اعتراضات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی برای سی و چهارمین هفته ادامه پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد؛ اعتراضات گسترده علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سی و چهارمین هفته در اراضی اشغالی ادامه پیدا کرد. شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی، نتانیاهو را فاسد خواندند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در تظاهرات مذکور خواستار کناره گیری هرچه سریع‌تر نتانیاهو از پُست خود شدند. تظاهرات شهرک نشینان علیه نتانیاهو عمدتاً در شهرهای تل آویو و نهاریا برگزار شد.

تظاهرات کنندگان خواستار آن شدند که نتانیاهو به دلیل دست داشتن در پرونده‌های فساد محاکمه شود. آنها همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی را یک عنصر ناکارآمد توصیف کردند که در مهار بحران اقتصادی و نیز بحران شیوع کرونا ناکام بوده است.

اواسط هفته گذشته بود که دادگاه محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در پرونده‌های مختلف به فساد مالی متهم شده است، برگزار شد. نتانیاهو برای ارائه دفاعیات خود در قبال اتهاماتش دقایقی در دادگاه مرکزی واقع در قدس اشغالی حاضر شد.

سال گذشته دادستان رژیم صهیونیستی رسماً علیه نتانیاهو اعلام جرم و او را به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد. با این حال، دادگاه رژیم صهیونیستی تاکنون از محکوم کردن نتانیاهو خودداری کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =