رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شریفانی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده مدیر کل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و مهدی مهدی‌نیا مدیرکل حوزه ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام روح الله آهنگری رئیس پژوهشکده قرآن و عترت، تکریم و حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی رستمی به عنوان رئیس جدید پژوهشکده قرآن و عترت معارفه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین  شریفانی در این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رجب و قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام آهنگری، خاطرنشان کرد: عمده فعالیت‌های پژوهشکده قرآن و عترت در دوره جدید، حول چهار محور تخصصی قرآنی، معارفی، حدیثی و خانواده است.

حجت‌الاسلام رستمی نیز ضمن تبریک حلول ماه رجب و تشکر از حجت‌الاسلام شریفانی، اظهار داشت: تولیدات و محتوای نظری، رفتاری، علمی و عملی قرآن کریم باید در قالب منویات و نقطه نظرات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تبیین و تعریف شود.

وی افزود: فعالیت‌های پژوهشی در هر کشور، سازمان و دانشگاه نشانه پیشرفت است و سیاست‌های اعلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شریفانی در خصوص پژوهشکده قرآن و عترت مطرح شد، مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =