کارگروه تخصصی صادرات غیرنفتی راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، آمادگی این دانشگاه را برای راه‌اندازی کارگروه تخصصی در حوزه صادرات غیرنفتی اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، وبینار «جمهوری ارمنستان؛ دروازه ورود به اتحادیه اقتصادی اوراسیا» با حضور محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این وبینار با توجه به اینکه ظرفیت بسیار خوبی در کشور، استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، اظهار کرد: برگزاری اینگونه نشست‌ها و گفتگوها دستاوردهای صادرات غیرنفتی مناسبی را برای کشورمان به همراه خواهد داشت.

دوستار با بیان اینکه در مدت زمان بسیار کم ۸۰ قلم از محصولات به‌صورت لیست اولیه آماده شده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان آمادگی دارد که کارگروه تخصصی و ویژه در حوزه صادرات غیرنفتی را راه‌اندازی و فرآیند، نقشه راه دقیق، مشخص و قابل اجرا را ترسیم کند.

وی با تأکید بر لزوم همکاری‌های سه‌جانبه میان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، منطقه آزاد بندرانزلی و جمهوری ارمنستان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و منطقه آزاد بندرانزلی دارای ظرفیت بالایی هستند که می‌توانند نیازمندی‌های موجود در ارمنستان را تا حدودی برطرف کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =