لایحه اصلاحیه بودجه فردا در جلسه غیرعلنی بررسی می‌شود

رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: فردا در جلسه مجلس با حضور نماینده دولت درباره لایحه اصلاحیه بودجه به صورت غیرعلنی مباحثی مطرح می‌شود تا با حداکثر تعامل وارد بررسی کلیات بودجه شویم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح نشست شورای هماهنگی مجلس، گفت: با توجه به اینکه شب گذشته دولت اصلاحیه لایحه بودجه سال آینده را به مجلس ارسال کرد، نشست امروز شورای هماهنگی مجلس به نحوه رسیدگی این اصلاحیه اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد براساس تبصره ۳ ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه ارسالی دولت به عنوان اصلاحیه مورد بررسی قرار گیرد، افزود: صبح فردا کلیات اصلاحیه لایحه بودجه در صحن علنی به رأی گذاشته می شود و در صورت تصویب به منظور بررسی موارد اصلاح شده به کمیسیون تلفیق ارجاع می شود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس با تاکید بر اینکه درخصوص محتوای اصلاحیه لایحه بودجه در نشست امروز مباحثی مطرح شد، اظهار داشت: مجلس تاکید دارد که به صلاح نیست کشور در مقطعی از زمان بدون بودجه باقی بماند و رویکرد مجلس بر این است که اصلاحات لازم اعمال و در زمان کوتاهی بررسی شود.

نگاهداری گفت: مقرر شد در نشست صبح روز آینده مجلس در مقطعی با حضور نماینده دولت درخصوص لایحه اصلاحیه بودجه به صورت غیرعلنی مباحثی مطرح شود تا با حداکثر تعامل وارد بررسی کلیات بودجه شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =