درخشش دانش‌آموزان سما شهرضا در مسابقات فرهنگی هنری

دانش‌آموزان سال یازدهم سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با شرکت در جشنواره قرآن سما و مسابقات فرهنگی هنری رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، سه تن از دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم دبیرستان‌های سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با شرکت در مسابقات سراسری و استانی فرهنگی و قرآنی مدارس سما، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

شادی اطرشی دانش‌آموز سال یازدهم تجربی با شرکت در سیزدهمین جشنواره قرآن سما رتبه نخست رشته «تدبر در آیات قرآنی» را به خود اختصاص داد، ریحانه صالح‌پور دیگر دانش‌آموز سال یازدهم تجربی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا  عنوان سوم رشته حفظ قرآن کریم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

رومینا کاشی دیگر دانش‌آموز سال یازدهم تجربی دبیرستان سمای شهرضا در هشتمین جشنواره فرهنگی «هنری فردا» موفق شد در رشته آفرینش‌های ادبی و گرایش شعر رتبه برگزیده این دوره از مسابقات را کسب کند.

به گزارش آنا، سمای دانشگاه آزاد واحد شهرضا با جذب یک‌هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز رتبه دوم استانی را از نظر جذب دانش‌آموز در اصفهان دارد. دانش‌آموزان مدارس سما سالانه با حضور در مسابقات و جشنواره‌های مختلف نقش‌آفرین بوده‌اند و همواره با کسب رتبه‌های برتر کنکور توانسته‌اند در دبیرستان‌های شهرستان شهرضا بدرخشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =