رئیس قوه قضائیه از دولت و ملت عراق تشکر کرد

رئیس قوه قضائیه در پی سفر اخیر خود به عراق از دولت و مردم این کشور قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رئیس قوه قضائیه در پی سفر اخیر خود به عراق از دولت و مردم این کشور قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

حلول ماه رجب را به ملت کریم عراق تبریک می‌گویم و از دولت و ملت عراق و به ویژه رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس مجلس و رئیس شورای عالی قضائی به خاطر حسن میزبانی شأن در سفر اخیر هیأت عالی قضائی ایرانی به عراق عزیز، کمال تشکر را دارم. قلم از توصیف کلمات درباره استقبال گرم به ویژه از سوی خانواده‌های شهدا، علمای دینی، نخبگان سیاسی و فرهنگی ناتوان است. بار دیگر این عهد را که دو ملت ایران و عراق ادامه دهنده راه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس خواهند بود، تکرار می‌کنم و تاکید می‌کنم دو ملت ایران و عراق از کسانی که شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس را به قتل رساندند انتقام خواهند گرفت و اجازه نخواهند داد که اشغالگران آمریکایی در منطقه ما بمانند؛ آمریکایی که به فرموده امام خمینی (قدس سره) شیطان بزرگ است.

تاکید می‌کنم که جمهوری اسلامی در کنار عراقی قوی و مستقل باقی خواهد ماند و آنچنانکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند از حاکمیت عراق و شکوفایی و پیشرفت این کشور حمایت می‌کنیم و در کنار مرجعیت دینی که با فتوای الهی خود از عراق دفاع کرد، قرار می‌گیریم. از شما برای ملت ایران در عتبات مقدس طلب دعای خیر دارم.

آنچنانکه ملت ایران به نیابت از شما، مرقد ثامن الحجج و حضرت معصومه علیهما السلام را زیارت می‌کنند. به امید دیدار زودهنگام در پیاده روی اربعین

سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/

کد خبر: 1089437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =