محمود فکری از هدایت استقلال برکنار شد

گفته می‌شود با نظر اعضای هیأت مدیره استقلال، محمود فکری از هدایت این تیم برکنار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در پی عملکرد نه چندان خوب تیم استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر، صدای اعتراض هواداران آبی نسبت به کادر فنی تیمشان بلند شد و در همین خصوص بررسی وضعیت نیمکت استقلال برای ادامه رقابت های لیگ برتر، بازی های جام حذفی و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفت.

گفته می‌شود طی جلسه ای که دقایقی پیش بین اعضای هیأت مدیره استقلال و محمود فکری به صورت آنلاین برگزار شده، ابتدا به این مربی پیشنهاد تغییر در کادر فنی داده می‌شود و افرادی مانند ابراهیم طالبی، مهدی پاشازاده و چند گزینه دیگر به وی معرفی می‌گردد که این تصمیم با مخالفت فکری همراه شده و سرمربی استقلال اعلام می‌کند موافق هیچگونه تغییر در کادر فنی تیمش نیست و اگر اعضای هیأت مدیره این تصمیم را نمی‌پسندند می‌توانند او را اخراج کنند.

پس از این موضع‌گیری محمود فکری، هیئت مدیره وارد مشورت شده و در نهایت به اتفاق آرا، رأی به برکناری محمود فکری از هدایت استقلال می‌دهد.

هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده اما طبق اخباری که از باشگاه استقلال به دست خبرنگار ایسکانیوز رسیده، به نظر می‌رسد باید منتظر اعلام رسمی پایان کار محمود فکری با استقلال باشیم. هرچند احتمال شایعه بودن آن هم وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =