میلاد وزیری و شاگردانش تیر قهرمانی را به هدف می‌زنند

مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی، صبح پنجشنبه در شرایطی در هفته پایانی لیگ ریکرو ۹۹ به میدان می روند که قهرمان زودهنگام کشور شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ هفته گذشته مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی مقابل تیم نفت امیدیه و به فاصله یک هفته تا پایان لیگ ریکرو، با سرمربی گری میلاد وزیری، قاطعانه قهرمان کشور شدند.

همچنین در هفته ماقبل پایانی این رقابت ها، باز هم رضا شبانی، صادق اشرفی و میلاد وزیری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی، در صدر جدول امتیازآورترین تیراندازان قرار گرفتند.

میلاد وزیری المپین پرافتخار کشورمان گفت: با وجود قهرمانی زودهنگام در لیگ، به احترام سایر تیم هایی که در کورس کسب مقام هستند، اخلاق حرفه ای را به رسم وظیفه  رعایت می کنیم و صبح پنجشنبه در رقابت با تیم نزاجا، تیرهایمان را با قدرت تمام به هدف می زنیم.

او ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه، این قهرمانی را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

سرمربی تیم ریکرو دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین زحمات شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان و همکارانش را در برگزاری منظم لیگ در شرایط پاندمی کرونا، بسیار ارزشمند خواند و تاکید کرد: برگزاری لیگ ریکرو باعث شد اعضای تیم ملی در شرایط مسابقه قرار بگیرند که به حتم می تواند در عملکرد آنان در انتخابی المپیک تاثیر بسزایی داشته باشد.

در جدول رده بندی لیگ ریکرو، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۳ امتیاز صدرنشین است و نیروی زمینی اردبیل و آکادمی راد به ترتیب با ۲۵ و ۲۱ امتیاز، دوم و سوم هستند.

گفته شده قرار است اختتامیه لیگ و اهدای کاپ و مدال ها، روز جمعه با  حضور شماری از  شخصیت های ورزشی کشور برگزار شود.

میلاد وزیری سرمربی، محسن مخبریان سرپرست، صادق اشرفی، رضا شبانی، بهرام تیمورزاده، امیر علی طباطبایی، محمد امین لطیفی، سجاد ذوالفقاری و احسان شعبانی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی؛ قهرمان لیگ ریکرو کشور را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =