واکنش پرسپولیس به مذاکره با مغانلو

معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سرمربی این تیم لیست خرید بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده است، به احتمال جذب شهریار مغانلو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ابراهیم شکوری امروز سه شنبه در مراسم رونمایی از تندیس ۶ قهرمان ورزشی حضور داشت و در پایان مراسم به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شکوری درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس، گفت: یحیی گل محمدی بر اساس نیاز تیم، لیستی را برای خرید بازیکنان در اختیارمان قرار داده است. در همین راستا مهدی ترابی را جذب کردیم. امیدوارم بتوانیم خریدهای بعدی را انجام بدهیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره خبر مذاکره با شهریار مغانلو و احتمال جذب این بازیکن تاکید کرد: درباره نفر خاصی صحبت نمی‌کنیم. سیاست ما همان سیاست ترابی است. در آرامش حرکت می‌کنیم و وقتی قطعی شود، اطلاع رسانی می‌کنیم.

شکوری در پاسخ به سئوالی مبنی بر برگزاری جلسه بین سیدجلال حسینی و مجید صدری رئیس هیات مدیره پرسپولیس، تصریح کرد: جلسه بین رئیس هیات مدیره و سیدجلال حسینی بوده است. اینکه چه موضوعی در جلسه مطرح شده است را خیلی نمی دانم. بهتر است از دوستان سئوال شود. ضمن اینکه پرداختن به این موضوع خیلی جالب نیست!

سخنگوی پرسپولیس درباره پرداخت بدهی «ماریو بودیمیر» تصریح کرد: خدا را شکر توانستیم مبلغ مورد نظر بودیمیر را در کمال آرامش به حسابش واریز کنیم ولی مسائل و مشکلات بانکی وجود دارد. تا الان ۳۱۵ هزار یورو را پرداخت قطعی داشته‌ایم. وکیل بودیمیر و فیفا تایید پرداخت را داده‌اند. مابقی مبلغ هم در روزهای آینده به حساب بودیمیر می‌نشیند و از این پرونده بزرگ و سنگین با کمک اعضای باشگاه و هواداران عبور می‌کنیم. باید از خانواده بزرگ پرسپولیس تشکر کنیم که در این شرایط حساس وضعیت را درک کردند.

شکوری درباره وضعیت نامناسب مالی باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود پرسپولیس برای پرداخت طلب بودیمیر پول قرض گرفته است، گفت: خواهش می‌کنم مستند صحبت کنید. اولین بار است که این موضوع را از شما می شنوم. اولویت هواداران این بود که پرونده بزرگ بودیمیر را حل کنیم. این دغدغه هواداران بود. این پول مبلغ زیادی بود و تامین آن از هر طریق کار سختی بود. امیدوارم راه‌های درآمدزایی جدیدی را پیدا کنیم تا پرسپولیس هم از این مشکل خلاص شود.

وی سپس با اشاره به شرایط دیگر باشگاه‌های حاضر در لیگ اظهار کرد: پرسپولیس و استقلال ردیف بودجه ندارند. اینکه سایر باشگاه‌ها چطور امرار معاش می‌کنند برایمان جای سئوال است. پرسپولیس که در چهار سال گذشته چهار بار قهرمان لیگ برتر ایران شده و دو دوره به فینال آسیا رسیده است با این مشکلات مواجه است. تعجب می‌کنیم سایر تیم‌ها چطور امرار معاش می‌کنند. اگر قرار نیست بودجه دولتی هزینه شود، این باید برای همه تیم‌ها باشد. اگر قرار است بودجه‌ای هم هزینه شود، پرسپولیس با این همه هوادار باید در اولویت باشد. بحث پرسپولیس فقط ورزشی نیست و باید نگاه بخصوصی به آن داشت. تیم ما دارد با آرامش جلو می‌رود و جایگاهمان خوب است.

«آقای صدری خبرهای باشگاه را طوری در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند که انگار کارها را او در پرسپولیس انجام می‌دهد. نظرتان در این خصوص چیست؟» سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال تصریح کرد: همه اعضای باشگاه با هم هماهنگ هستند. داریم تلاش می‌کنیم پرسپولیس را در اوج نگه د اریم. راجع به فرد در باشگاه صحبت نمی‌کنیم.

خبرنگاری خطاب به شکوری گفت صحبتش درباره تامین پول بودیمیر مستند است چون کارگزار اعلام کرده تا فروردین ۱۴۰۰ پولی به باشگاه نمی‌دهد؛ با این حساب پرسپولیس ناچار به قرض گرفتن پول بوده است. سخنگوی پرسپولیس در واکنش گفت: در حال حاضر با این شرایط، اولویت برای هواداران این است که پرونده بودیمیر انجام شود. در روزهای آینده که از این پرونده‌ها عبور کردیم درباره نحوه تامین مبالغ صحبت می‌کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در پایان درباره درخواست پرسپولیس برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: با تجربه خوبی که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ داشت، درخواستمان را ارسال کردیم. شرایط میزبانی را از نظر فنی و ساختاری داریم. اینکه میزبانی را بدهند به کنفدراسیون آسیا بستگی دارد. از بُعد سخت افزار و نیروهای داوطلب می‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =