ارائه برنامه‌های آجورلو در مجمع تشکل‌های مردم‌نهاد فوتبال کشور

نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد فوتبال کشور به میزبانی مرکز فابا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بعد از ظهر یکشنبه نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد فوتبال کشور با موضوع: "افزایش مشارکت نهادی و کارآمدی فدراسیون فوتبال"  با حضور نمایندگان سمت های : اتحادیه مدیران، کانون مربیان، کانون بازیکنان، کانون داوران، انجمن های هواداری و فرهنگی و جمعی از اهالی فوتبال و با حضور مصطفی آجورلو نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال به میزبانی مرکز فابا برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید کاظم اولیایی به ضرورت مشارکت نهادی در ورزش فوتبال اشاره داشت و سنگ بنای حاکمیت خوب در حوزه فوتبال را مبتنی بر مشارکت همه ذینفعان آن به ویژه به شکل نهادی دانستند. اولیایی رای اتحادیه فوتبال را همچون بسیاری از اعضای مجمع فدراسیون حقوقی دانسته که مبتنی بر خرد جمعی پس از بررسی برنامه ها و سوابق کاندیداها خواهد بود. ایشان برآیند نظرات هیئت مدیره برای باشگاه های عضو مجمع و همچنین برآیند آرای مجامع هیئت های فوتبال را اصل مهمی برشمردند.  

در ادامه علی محمد مرتضوی دبیر اتحادیه مدیران و منوچهر بهمنی رییس کانون بازیکنان پیرامون نقش سمن های فوتبالی در احقاق حقوق صنفی و نیز میزان تاثیرگذاری آنها در رشد و توسعه فوتبال صحبت کردند.

در بخش دوم این رویداد مصطفی آجرلو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال برنامه های خود ارائه کرد.

استقلال فدراسیون فوتبال، توسعه اقتصادی، شفافیت و عدالت محورهای اصلی برنامه آجرلو بودند که هر کدام مورد تبیین و تشریح قرار گرفت.

پس از ارائه برنامه مصطفی آجورلو،‌ اکبر محمدی نماینده مدیران لیگ برتر و کاندیدای هیئت رئیسه فدراسیون ،‌حسین شمس نماینده کانون مربیان و کاندیدای هیئت رئیسه فدراسیون ،‌حسین آبانگاه و بروجردی اعضای اتحادیه مدیران، علی خسروی نماینده کانون داوران ، غلامرضا سعادتی نماینده کانون های هواداری وچگینی نماینده جمعیت حامی هوادار ، سعید ناصری دبیر کانون مربیان،فوتبال ایران  خانم فریده شجاعی نماینده حوزه زنان و کاندیدای هیئت رئیسه  فدراسیون به همراه علی دهقانی و یاسین موثقی کارشناسان فوتبال سوالات و دیدگاه های خود را در خصوص برنامه ارائه شده اعلام کردند.
همچنین مسعود اقبالی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا،ضمن اعلام  پیگیری تاسیس تشکل مدرسین فوتبال ، مباحثی را در مورد اثرات و کارکردهای این تشکل به استحضار جمع رساند.

در پایان این نشست مجید خاتونی دبیر مجمع تشکل های مردم نهاد فوتبال کشور ضمن جمع بندی مباحث مطروحه، بر لزوم تقویت و به روز رسانی تشکل های مردم نهاد فوتبال مطالبی را ارائه و حضور هر یک از سمن های تخصصی فوتبال کشور در مجمع عمومی فدراسیون را یک نیاز و مطالبه به حق دانست.

 قرار است طی روزهای آتی این جلسات با سایر کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال برگزار و برنامه های کاندیداها و موضوعات مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =