دلایل انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم ذوب آهن

سخنگوی باشگاه ذوب آهن می‌گوید این باشگاه جلسه ای هشت ساعت و نیمه برای انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید این تیم داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رسول کربکندی درباره انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بعد از پایان همکاری با رحمان رضایی، کار سختی داشتیم. باید انتخابی می‌کردیم که از همه نظر صلاحیت را داشته باشند. چهار یا پنج مربی برنامه داده بودند.

وی افزود: مجتبی حسینی دو روز پیش قراردادش را با نفت مسجد سلیمان فسخ کرد. قبل از آن چون مربی تیم دیگری (نفت مسجد سلیمان) بود، مذاکره‌ای نداشتیم. از ساعت ۱۰ تا ۱۸:۳۰ (روز سه شنبه) جلسه هیات مدیره بود. همه موارد را بررسی کردیم. حسینی خودش بازیکن و کاپیتان ذوب آهن بود. او رزومه خوبی داشت و یک مدت مربی و سرمربی تیم بود و نتایج خوبی گرفته بود. حسینی در تیم‌های دیگر مثل مس کرمان و نفت مسجد سلیمان رزومه قابل قبولی داشت.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: برای حسینی آرزوی موفقیت می‌کنیم. هیات مدیره، باشگاه و کارخانه در کنار حسینی هستند. ان شاءالله در نقل و انتقالات با جذب چند بازیکن بتوانیم تیم خوبی را آماده کنیم. هواداران ما در این مدت خیلی اذیت شدند.

کربکندی درباره دلایل طولانی شدن روند مذاکره با حسینی و اینکه آیا این موضوع مربوط به فسخ قرارداد حسینی با باشگاه نفت بوده یا مفاد قرارداد، تاکید کرد: همه این موارد بود. باید اطمینان پیدا می‌کردیم فسخ قرارداد حسینی ثبت شده باشد. قراردادی هم که می‌خواستیم ببندیم زمان بر شد. صحبت‌های کاملی را با حسینی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم حسینی سرمربی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =