اگر گفتند دولت در انتخابات فوتبال دخالت نمی‌کند باور نکنید!

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر اینکه وزارت ورزش به طور حتم در انتخابات فدراسیون دخالت خواهد کرد گفت: اگر گفتند دولت در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نمی‌کند باور نکنید!

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بهتاش فریبا به برگزاری انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باید فردی را به عنوان رئیس انتخاب کنند که هم پاکدست و سالم باشد و هم در فدراسیون تحولی ایجاد کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس بعدی فدراسیون فوتبال مشکلات زیادی خواهد داشت و باید توان عبور از این مشکلات را داشته باشد.

وی افزود: اعضای مجمع باید فرد مناسبی را برای فوتبال انتخاب کنند. من به عنوان یک فوتبالی از آنها که در واقع نمایندگان ما در مجمع هستند خواهش می‌کنم با یک انتخاب مناسب فوتبال را در مسیر درستی قرار بدهند تا به پیشرفت و توسعه برسیم. مطمئن باشید اگر دولت در انتخابات دخالت نکند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

فریبا که سابقه حضور در باشگاههای استقلال و پاس را در کارنامه دارد در ادامه گفتگویش تاکید کرد: من باور نمی‌کنم که وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نکند، ای کاش دخالت نکند. ای کاش دولت در فوتبال دخالت یا اعمال نفوذ نکند اما اگر این‌طور گفتند که دخالت نمی‌کنند باور نکنید.

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مطمئن باشید وزارت ورزش گزینه خاص خودش را دارد و همه تلاش‌ها انجام خواهد شد که گزینه خودشان به ریاست برسد. وزارت ورزش در چیدمان مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتصاب‌هایی انجام داده که نتیجه اش را می‌بینیم. حالا شما تصور می‌کنید که وزارت ورزش از اعمال نفوذ در جایی مثل فدراسیون فوتبال غافل خواهد شد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدوارم فردی رییس فدراسیون فوتبال شود که بتواند نگرش تازه‌ای در فوتبال کشورمان ایجاد کند و تحولاتی را رقم بزند. اما اگر قرار است فوتبال به شیوه سال‌های قبل مدیریت و اداره شود بهتر است اصلاً درباره انتخابات فدراسیون خودمان را خسته نکنیم و بحثی هم نداشته باشیم. چون هر انتخابی که صورت بگیرد قطعاً بدتر از گذشته عمل نخواهد کرد اما امیدوارم گزینه‌ای واجد شرایط، پاکدست و کاربلد از سوی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1089555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =