برگزاری کارگاه آموزش توییتر ویژه فعالین فرهنگی واحد بندرعباس

کارگاه آموزش توییتر ویژه فعالین فرهنگی با حضور نجمه باصدق؛ کارشناس فضای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) ، نجمه باصدق با بیان اینکه فضای مجازی می تواند راه پویندگی و ترویج علوم اسلامی، قرآنی وآرمانهای انقلاب اسلامی رادرعرصه بین المللی هموارسازد افزود: تویتر یک شبکه اجتماعی محدود است که به کاربران مجوز می دهد تا ۲۸۰حرف پیام متنی که توییت نامیده می شود ارسال کنند.

کارشناس رسانه و فضای مجازی  افزود: علم آموزی وتاثیر فرهنگ پژوهش درارتقای جایگاه دانشگاه امری مهم و موثر درپیشرفت وتعالی کشوراست و توییتر بعنوان یک  شبکه مجازی که ترکیبی از رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، نوشتن متن وهمچنین سایت خبری وشبکه اجتماعی آنلاین است می تواند بستری برای  پویندگی و ترویج علوم اسلامی، قرآنی وآرمانهای انقلاب اسلامی رادرعرصه بین المللی هموارسازد.

وی افزود: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و باید برهمین اساس درراستای ارتقا تمدن نوین اسلامی درعرصه علم وفن آوری  نیز قدم های بزرگی برداریم ضروریست جهت ارتقا دانش مجازی دانشگاهیان شاهد برگزاری کارگاه ها، جلسات ونشست ها بصورت مستمر باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس نیز در ابتدای این جلسه، با بیان اینکه امروز فضای مجازی، به محیطی جهت تبادل اطلاعات و اخبار مبدل شده و عدم حضور در این فضا می تواند لطمات جبران ناپذیری به ارزش های انقلاب وارد کند افزود:حضور در صحنه مجازی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

محمود صباحی زاد تاکید کرد: اگر جوانان انقلابی در صحنه نباشند، صحنه برای جولان دشمنان باز و بدون رقیب در صحنه مجازی ترکتازی می کنند و بسیاری از هجمه های آنان بی پاسخ می ماند که مورد پذیرش دوستداران انقلاب نیست.

این کارگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد  بندرعباس با حضور کارکنان  و اعضای هیات علمی به شکل حضوری و مجازی برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1089558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =