موج چهارم مصدومیت‌ها در استقلال

به نظر می‌رسد موج چهارم مصدومیت‌ها در استقلال آغاز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در تمرین استقلال وریا غفوری از ناحیه زانو مصدوم شد و نتوانست به کار ادامه بدهد و از طرفی شایعه شد که او به سازمان لیگ رفته تا قرارداد خود را فسخ کند شایعه‌ای که تا این لحظه باشگاه استقلال و خود وریا واکنشی به آن نشان نداده‌اند. از طرفی شیخ دیاباته این روزها مصدوم است و خیلی جدی تمرین نمی‌کند به همین دلیل حضور او در بازی با مس رفسنجان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مصدوم بعدی استقلال که او هم از مهره‌های کلیدی این تیم محسوب می‌شود، کسی نیست به جز مهدی قایدی که به مسائل مالی و قراردادی خود اعتراض دارد به همین دلیل خیلی‌ها مصدومیت او را هم تا حدی مشکوک قلمداد می‌کنند. قایدی دو روز پیاپی در تمرین استقلال شرکت نکرد تا نگرانی‌های محمود فکری بیشتر شود. اگر به خاطر داشته باشید همسر قایدی در یک استوری گلایه‌هایی را مطرح کرده و نوشته بود همسرم قرارداد پایینی دارد و بخش زیادی از پول خود را هم نگرفته است.

با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد موج چهارم مصدومیت‌ها در استقلال شروع شده که بعضی از آنها می‌تواند ارتباط مستقیم با مسائل مالی و قراردادی داشته باشد قراردادهایی که توسط مدیرعامل قبلی بسته شد و حالا مدیران فعلی باشگاه توان پرداخت حتی ۲۰ درصد از آنها را هم ندارند. وریا غفوری و شیخ دیاباته و مهدی قایدی هرسه از مهره های مهم و تاثیرگذار استقلال در لیگ امسال محسوب می‌شوند و در روزهایی که فکری اصلا شرایط خوبی ندارد، عدم حضور آنها در بازی با مس رفسنجان می‌تواند برای این مربی و البته تیم استقلال بسیار گران تمام شود.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1089577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =