دانشگاه آزاد اسلامی تعامل بسیار خوبی با جامعه ایثارگری دانشجویی دارد

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود دلبستگی و تعامل بسیار خوبی را با جامعه ایثارگری دانشجویی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمدپورمدیر کل بنیاد شهید استان فارس دیدار و گفت و گو کردند.

 صالحی آرا در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود دلبستگی و تعامل بسیار خوبی را با جامعه ایثارگری دانشجویی دارد، به نحوی که مسئولان، مدیران و رؤسای واحدهای دانشگاهی خود را جزء خادمین صدیق جامعه ایثارگری می دانند و تمام تلاش و هم و غم خود را در برطرف کردن مشکلات آنان به کار گرفته اند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فارس دارای ۱۹ شهید است که از این تعداد چهار نفر از شهدای مدافع حرم هستند و همچنین در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد استان فارس ۲۱ نفر از شهدای گمنام تدفین شده‌اند.

 صالحی آرا در خصوص مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی از بنیاد شهید، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید تاکنون کمتر از ۵۰ درصد مطالبات دانشگاه آزاد را پرداخت کرده و نسبت به پرداخت مابقی مطالبات هنوز اقدامات مؤثری انجام نداده است.

وی از مدیرکل بنیاد شهید استان فارس درخواست کرد که نسبت به پیگیری و پرداخت مطالبات دانشگاه آزاد استان فارس اقدامات لازم را از طریق بنیاد شهید در تهران انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد پور مدیر کل بنیاد شهید استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهندس صالحی آرا اظهار امیدواری کرد که بزودی شاهد پرداخت کامل مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی از بنیاد شهید باشیم .

وی افزود: بنیاد شهید استان فارس تعاملات و مناسبات بسیار مثبتی را با دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان داشته است و تاکنون مشکل خاصی در خصوص دانشجویان جامعه هدف نداشته ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089587

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =