جلسه هم افزایی مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه هم افزایی رئیس و معاونان مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران حراست استان‌های گیلان، کردستان، کرمانشاه و همدان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  جلسه هم افزایی رئیس و معاونان مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران حراست استان های گیلان، کردستان، کرمانشاه و همدان با حضور  سیروس صابری مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 صابری در این جلسه با گرامیداشت سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، گفت: انقلاب اسلامی ایران، طی ۴۲ سال با هرنوع تحریم و تهدید مقابله کرده و استوار و مقتدر به راه خود ادامه می‌دهد.

وی، بررسی روند فعالیت ها را از اهداف برگزاری جلسات هم افزایی دانست و افزود: باید اقدامات خود را از روی تکلیف و نگاه اعتقادی عمیق انجام دهیم، برای انجام صحیح این نقش تکلیفی، نیاز است همکاران اول از خودشان شروع کرده و در راستای ارتقاء سطح روحی، معنوی و بصیرتی خویش تلاش کنند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع بسیار اثرگذار است و باعث پیشگیری می شود. تعاملات با سایر مراجع موجود در حوزه سرزمینی واحد بسیار کارگشا و سازنده است.

در پایان این جلسه رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089589

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =