برگزاری اولین رویداد فناوری حوزه سلامت صنایع ریلی در استان مرکزی

اولین رویداد فناوری حوزه سلامت صنایع ریلی به همت خانه صنعت و معدن استان مرکزی، انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن استان مرکزی و سرای نوآوری سلامت کار دانشگاه در سالن جلسات ستاد مرکزی بازار نوآوری وفناوری شهید قاسم سلیمانی دانشگاه آزاداسلامی اراک برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، اولین رویداد فناوری حوزه سلامت صنایع ریلی به همت خانه صنعت و معدن استان مرکزی، انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن استان مرکزی و سرای نوآوری سلامت کار دانشگاه در سالن جلسات ستاد مرکزی بازار نوآوری وفناوری شهید قاسم سلیمانی دانشگاه آزاداسلامی اراک برگزار شد.

مرتضی قاسمی معاون علوم پزشکی دانشگاه ازاد اسلامی اراک  در این جلسه به تبیین نقش دانشگاه در نوآوری و ایجاد محصولات دانش بنیان و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی پرداخت.

وی در خصوص اهمیت نقش HSE در صنایع ریلی و داشتن مزیت های نسبی دانشگاه در زمینه تولید محصولات فناورانه مرتبط با اینترنت اشیا در سلامت توضیحاتی ارائه نمود.

قاسمی هدف از این رویداد را گفتگوی مدیران صنعت ریلی و اساتید دانشگاه برای دستیابی به ایده های نوآورانه مشترک در حوزه فناوری سلامت در صنایع ریلی عنوان کرد.

در ادامه هر یک از اساتید با توجه به شرایط جلسه علاوه بر پاسخ به سوالات بخش صنعت، ایده هایی را در زمینه تخصصی خود مطرح کردند.

همچنین پروژه های اولویت دار فناوری درحوزه سلامت از طرف صنعت در این جلسه ارائه شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1089619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =