برندسازی اقدامی مهم در جهت استقلال مالی واحدهای دانشگاه است

مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم توجه واحدهای دانشگاهی به پتانسیل‌ها و برندسازی در جهت استقلال مالی و رشد و بالندگی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ علی سروری مجد در سفر به استان خراسان رضوی، ضمن بازدید از واحدهای سبزوار و نیشابور، در نشست هایی جداگانه، با اعضای هیأت علمی و کارکنان این واحدهای دانشگاهی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در نشست با اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با بیان اینکه بازدیدهای میدانی مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از واحدها و مراکز این دانشگاه در سراسر کشور در نوع خود کم‌نظیر است، گفت: باعث خرسندی است که در گام نخست این بازدیدها، مهمان امام رضا (ع) بودیم.

رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت کارگروه اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی را از جمله اقدامات تأثیرگذار در این استان عنوان کرد و افزود: در این کارگروه، تمام ظرفیت‌ها و منابع واحدها و مراکز استان ها به‌عنوان ظرفیت‌های مولد، شناسایی شد تا از آن درجهت رفع نیازها به نحو شایسته استفاده شود.

سروری‌مجد خاطرنشان کرد: توجه به پتانسیل‌ها و برندسازی، اقدامی مهم در جهت استقلال مالی و رشد و بالندگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

در ادامه، مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد با بیان اینکه نگاه عادلانه به تمامی واحدها و مراکز سطح استان از جمله وظایف ذاتی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی است، گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به مدیران جهادی نیاز دارد و خرسندیم که چنین مدیریتی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سطح استان حکم‌فرما است.

وی، حل مسائل جامعه را از جمله رسالت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که دانشگاه‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند، رفع نیازهای شهرشان است که این مهم، همراهی و مساعدت سایر مسئولان شهرستان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی را طلب می کند.

همچنین محمدرضا سعیدی اصل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای این واحد دانشگاهی پرداخت.

علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به استان خراسان رضوی، در واحد نیشابور حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد و ادای احترام به شهدای گمنام دفاع مقدس آرمیده در واحد نیشابور، با کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089644

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =