محمود رضا کریمی مدیر روابط عمومی سازمان زندان‌ها شد

محمودرضا کریمی طی حکمی از سوی محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، به عنوان مشاور اموررسانه‌ای رئیس سازمان زندان‌ها و مدیر روابط عمومی منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در حکم انتصاب کریمی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای محمود رضا کریمی با سلام و تحیت نظر به تعهد و تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان منصوب می‌شوید.

در دوران تحول قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها با محوریت تبدیل زندان به "آموزشگاه نیکی‌ها" استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توجه دادن ذهن جامعه به فعالیت‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به زندانیان و خانواده‌های ایشان و لزوم توجه گروه‌های جهادی و مردم نهاد به اصلاح و تربیت زندانیان و انتقال دغدغه‌های موجود در عرصه زندانبانی به نهادهای مسئول از طریق انجام کار رسانه‌ای هنرمندانه، جزو کارهای اساسی است و مورد انتظار می‌باشد.

امید است با استعانت از مددالهی و ارواح طیبه شهدا و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) در انجام امور محوله، موفق باشید.»

محمودرضا کریمی دانشجوی دکتری و از سال ۸۱ مشغول فعالیت رسانه‌ای است.

او در حوزه رسانه سوابقی همچون سردبیری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، سردبیری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سردبیر سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان، روزنامه ایران، خبرگزاری نسیم آنلاین، خبرگزاری تابناک و خبرگزاری پانا را در کارنامه خود دارد.

کریمی پیش از این مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه قوه قضائیه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =