بارش برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان 

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان کشور و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای؛ در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران هستند.

همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محدوده‌های گلشهر و پل فردیس و ترافیک سنگین در محور تهران - شهریار محدوده شهرقدس گزارش شده است.

سازمان راهداری از بارش بارش برف و باران در محورهای استان اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، مرکزی، همدان، قزوین، البرز، تهران و مازندران و بارش باران در برخی محورهای استان خوزستان، بوشهر، فارس، قم، گیلان، سمنان، گلستان و خراسان شمالی خبر داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =