چارت جدید سازمانی به‌زودی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه در خدمات بیمه تکمیلی، شرایط بهتری برای کارکنان و اعضای هیئت علمی درنظرگرفته شده است، عنوان کرد که چارت جدید سازمانی به‌زودی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار در ادامه سفر به استان خراسان رضوی علاوه بر بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد و ادای احترام به شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه با اعضای هیئت علمی و کارمندان این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

وی در این نشست درباره پیش‌برد طرح‌های واحد گناباد در حوزه‌های کشاورزی و برق گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد باید بتواند راهکاری مناسب برای اجرایی‌شدن این طرح‌ها انتخاب کند و سازمان مرکزی نیز متناسب با راهکار ارائه شده، تلاش خواهد کرد تا طرح‌ها زودتر تصویب و اجرا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه در خدمات بیمه تکمیلی جدید، شرایط بهتری برای کارکنان و اعضای هیئت علمی درنظرگرفته شده است، افزود: در آیین‌نامه حق تخصص، بازبینی صورت پذیرفته و چارت جدید سازمانی به‌زودی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می‌شود.

داود کاوه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد هم به ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی و اداری واحد گناباد پرداخت و گفت: این دانشگاه برای افزایش درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای و راه‌های برون‌رفت از شرایط موجود، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در نظر گرفته است که ازجمله این برنامه‌ها می‌توان می‌توان طرح‌های‌های درآمدزا در حوزه کشاورزی و برق را نام برد.

در پایان، نماینده کارمندان و اعضای هیئت علمی واحد گناباد به بیان مطالبات و دغدغه‌های کارکنان این واحد دانشگاهی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =