دعوت هشت کماندار دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی نقطه عطف لیگ امسال بود

آیین اهدای جام و مدال قهرمانی لیگ برتر تیروکمان ریکرو مردان و بانوان کشور، با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس فدراسیون تیروکمان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز آیین اهدای جام و مدال قهرمانی لیگ برتر تیروکمان مردان و بانوان کشور با حضور دکتر مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان و شمار دیگری از شخصیت های ورزشی کشور در آکادمی تیروکمان راد در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

دیروز هفته پایانی لیگ ریکرو کشور، یادواره شهیدان سلامت در آکادمی راد برگزار شد و مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی با سرمربیگری میلاد وزیری مقتدرانه قهرمان شدند. بانوان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی نیز با سرمربیگری دکتر زهرا شمس، به مقام نایب قهرمانی رسیدند.
در لیگ ریکرو مردان، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، نزاجا و آکادمی راد به ترتیب به ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین در لیگ ریکرو بانوان، تیم اشتادزاده مشهد به مقام قهرمانی رسید، دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شد و آکادمی راد مقام سوم را از آن خود کرد. رضا شبانی از تیم ریکرو مردان دانشگاه آزاد اسلامی، رکورددار و بهترین کماندار لیگ امسال معرفی شد.

امروز دکتر لشگری، با تبریک کسب مقام های ارزشمند و درخشش مردان و بانوان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ ریکرو کشور، دعوت هشت نفر از آنان را به اردوی تیم ملی، نقطه عطف حضور این تیم در لیگ امسال عنوان کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با اعضای تیم ریکرو مردان و زنان دانشگاه، با تاکید بر تداوم جوان گرایی و قهرمان پروری در تیم های ورزشی این دانشگاه افزود:  جای بسی خرسندی است که شاکله و کادر فنی تیم های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله ریکرو مردان و بانوان، دانشجویان و اعضای هیات علمی همین دانشگاه است.

دکتر لشگری با تقدیر از تلاش‌های  ارزنده میلاد وزیری المپین پر افتخار کشور و دکتر زهرا شمس عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، حضور زهرا نعمتی بانوی طلایی تیروکمان کشور را در کسب مقام نایب قهرمانی تیم ریکرو بانوان دانشگاه بسیار ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد که اعضای تیم از تجربه های المپیکی و جهانی او به خوبی بهره مند شده باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =