توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در افغانستان

در سفر معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی به افغانستان بر توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور تأکید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ علاءالدین بروجردی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه در سفر به افغانستان با آقای مححق یکی از رهبران شیعیان هزاره در کابل، سید منصور نادری از رهبران مذهبی و شخصیت های فرهنگی در افغانستان و حجت الاسلام والمسلمین فلاح نژاد نماینده مقام معظم رهبری در افغانستان دیدار و گفت و گو کردند.

بروجردی در این دیدار با ابلاغ سلام دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در افغانستان تأکید کرد.

در این دیدار درباره احداث دانشگاه به صورت مشترک، انعقاد تفاهم نامه، گسترش همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی بین دو کشور، توسعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در افغانستان و فرصت ها و چالش ها بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، عباس گنجی قائم مقام معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاداسلامی، شمس دولت آبادی مدیرکل اداره کل پشتیبانی واحدهای برون مرزی، علیرضا رجایی مشاور معاونت بین الملل در امور اجرایی افغانستان، دکتر علیرضا لادن مقدم معاون آموزش های فنی و حرفه ای، مهارتی و کاربنیان، دکتر علی صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد افغانستان (کابل) نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =