مراسم تکریم و معارفه قائم‌مقام ایسکانیوز برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه قائم‌مقام باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم علیرضا شاطری قائم مقام سابق باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) و معارفه محمد اسلامی عصر امروز در ساختمان مرکز رسانه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سید امیر محجوب مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق این مجموعه فعالیت‌های آنها را در جهت ارتقای جایگاه رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

وی اقدامات صورت گرفته در مجموعه ایسکانیوز را قابل تقدیر برشمرد و افزود:‌ مدیریت پیشین ایسکانیوز زحمات فراوانی برای اجرای ماموریت آموزش باشگاه خبرنگاران دانشجویی متحمل شده و به نتایج مثبتی در این زمینه دست یافته است.

محجوب با اشاره به نیاز رسانه‌های برخط به سامانه‌های کارآمد خاطرنشان کرد: ایسکانیوز با زحمات تیم مدیرتی دارای سامانه‌ای حرفه‌ای شده است در صورتی که نبود چنین زیرساختی تا پیش از آن، یکی از نقصان‌های این مجموعه به حساب می‌آمد.

وی همچنین تقویت بخش چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران را در زمره فعالیت‌های مهم دانست وادامه داد: در دنیای امروز نیاز به فعالیت‌های تصویری برای مخاطب ضروری شده است.

شاطری قائم‌مقام سابق باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران نیز در ادامه مراسم ضمن تقدیر از مدیریت جدید این مجموعه برای ارتقای جایگاه ایسکانیوز ابراز امیدواری کرد و همچنین از عملکرد مدیریت پیشین گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =