مجوز سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک صادر شد

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری گفت: سراهای نوآوری طرح های خود را در قالب مبحث شتاب‌دهی، رشد، تجاری سازی، پیش بینی های مالی و نحوه درآمدزایی ارائه کردند که در نهایت مجوز سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک مورد تایید شورای مدیریت فعالیت های اقتصاد دانش بنیان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ یازدهمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های اقتصاد دانش بنیان صبح امروز با حضور وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، آزادیان دبیر شورای گسترش، آمایش برنامه ریزی و کارآفرینی، غلامزاده مدیر صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه، علی رئیس پور مدیرکل اداره ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت، قباد بهزادی پور مدیرکل اداره کارآفرینی و مراکز رشد، لادن ملک نیا مدیرکل کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه، مهندس صدری مهر مدیرکل اداره تجاری سازی و پارک علم و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس در معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری برگزار شد.

در این جلسه طرح های توجیهی سرای نوآوری گردشگری ایران(سنگا) واحد چالوس، سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک، سرای نوآوری صنایع تبدیلی اسانس و عصاره گیاهان دارویی واحد کرمانشاه، سرای نوآوری انار واحد ساوه مورد بررسی اعضای شورای مدیریت فعالیت های اقتصاد دانش بنیان قرار گرفت.

سراهای نوآوری طرح های خود را در قالب مبحث شتاب‌دهی، رشد، تجاری سازی، پیش بینی های مالی و نحوه درآمدزایی ارائه کردند که در نهایت ارائه مجوز به سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک مورد تایید شورای مدیریت فعالیت های اقتصاد دانش بنیان قرار گرفت.

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری به عنوان رئیس جلسه در جمع بندی مبحث طرح توجیهی سراهای نوآوری ارائه مجوز به مابقی سراهای یادشده را منوط به تعامل یشتر با ادارات کل معاونت تحقیقات و فناوری و همکاری با دبیرخانه شورای آمایش، گسترش، برنامه ریزی و کارآفرینی با هدف رفع اشکالات موجود در طرح های یاد شده دانست.

رئیس پور در این جلسه توجه به آیین نامه جامع بازار و فناوری از سوی سراهای نوآوری را مهم و اساسی دانست و بر ارائه برنامه دقیق از سوی واحدهای متقاضی سراهای نوآوری تاکید کرد.

آزادیان نیز مهمترین اهداف سراهای نوآوری را طراحی فرایند برای تامین نیازهای کشور دانست و تاکید کرد: لزوم بسترسازی از سوی سراهای نوآوری با هدف اشتغال زایی امری لازم و ضروری است.

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در پایان این جلسه تاکید کرد: تمام تلاش معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری این است که شکل گیری سراهای نوآوری با کمترین نقص و به نحو احسن شکل بگیرد تا ارمان دانشگاه حل مسئله که مد نظر طهرانچی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد است شکل بگیرد. قطع به یقین شکل گیری سراهای نوآوری یک بستر است و هدف پروژه هایی است که سراهای نوآوری شکل می گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1089708

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =