برنامه فرهنگی دانشگاه‌ها در فضای مجازی افزایش یافته است

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در یک سال گذشته با توجه به شیوع کووید ۱۹ برنامه فرهنگی دانشگاه‌ها تعطیل نشده بلکه در بستر فضای مجازی افزایش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان صبح امروز با حضور حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاداسلامی، دانشگاه قم در نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌ها برگزار شد.

 لاری در این مراسم بیان کرد: یک سال از شیوع ویروس کووید ۱۹ می‌گذرد ولی با این حال برنامه فرهنگی دانشگاه‌ها تعطیل نشده، بلکه جشنواره‌هایی اضافه‌تر از قبل در بستر مجازی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این مدت دانشجویان در فضای مجازی بسیار فعال بودند و مخاطبان برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در این یک سال در این فضا چند برابر شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ادامه داد: در اوایل شیوع کووید ۱۹ دانشجویان پای کار آمدند و به جشنواره پویش زندگی دست یاری گر توست پیوستند و در تولید ماسک و ضدعفونی همکاری بسیار خوبی داشتند به طوری که می‌توانیم آن را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی در دانشگاه‌ها حضور دارند، افزود: دانشجویان ما در جشنواره‌های دانشجویی مانند تیتر نشریات، سیمرغ و همچنین جشنواره قرآنی که میزبانی آن با ما است بسیار فعال هستند.

لاری به اعتکاف دانشجویی اشاره کرد و گفت: اعتکاف دانشجویی و برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی است و ما از آن استقبال می‌کنیم و خوشحالیم می‌توانیم در آن نقش داشته باشیم چون به نوعی اعتکاف نیاز روحی همه است و همه در آن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =