مکمل‌های بنزین مورد تأیید نیست

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت مورد تأیید این شرکت نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طبق اعلام این شرکت، بنزین عرضه شده در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت کشور مطابق با استانداردهای شرکت ملی پالایش و پخش، تولید و توزیع می‌باشد و کمبودی از بابت اکتان و یا دیگر مواد ندارد.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه اساساً چیزی به عنوان اکتان اضافی پایه علمی ندارد، افزوده است: مکمل‌هایی که با نام اکتان افزایی عرضه می‌شود، هیچ تأثیری در افزایش کیفیت سوخت و یا به‌سوزی آن ندارند و ادعای فروشندگان این مکمل‌ها در خصوص اکتان افزایی و ارتقای کیفیت سوخت با این مکمل‌ها به هیچ وجه مورد تأیید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست و عرضه این مکمل‌ها هیچ مجوزی از سوی این شرکت، سازمان حفاظت محیط زیست و یا دیگر مراجع رسمی ندارد.

براین اساس، فرآورده‌های نفتی توزیع شده، به مواد افزودنی یا مکمل و یا اکتان‌افزا از قبیل محلول، قرص و … نیازی ندارد و عرضه این مواد در جایگاه‌های سوخت کشور مورد تأیید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست و اگر مردم شکایتی دراین باره دارند می‌توانند گزارش‌های خود را به بازرسی مناطق و یا شماره ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =