قرارداد قایدی را اصلاح می‌کنیم/ معاوضه ریگی با کیانی را رد کردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه ۶۷ درصد از قرارداد مهدی قایدی پرداخت شده است، گفت: پیشنهاد سپاهان برای معاوضه مهدی کیانی با مسعود ریگی را رد کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احمد مددی در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح آخرین وضعیت این باشگاه، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، بازگشت مهدی قایدی به تمرینات و همچنین بازگشت «میلیچ» پرداخت و تاکید کرد پیشنهاد سپاهان برای معاوضه مهدی کیانی با مسعود ریگی را رد کرده است.

بخشی از گفتگوی مددی با رادیو ورزش در ادامه می‌آید:

* از بدو ورودم به باشگاه استقلال با چالش‌های بزرگی روبه‌رو بودم. پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود. حرفه‌ای سازی به تعویق افتاده بود و چند روز بیشتر وقت نداشتیم که مستندات حرفه‌ای سازی را به AFC ارسال کنیم تا بتوانیم مجوز بگیریم و اطلاعات را در سامانه مربوطه بارگذاری کنیم. دو بازیکن خارجی ما دیاباته و میلیچ به خاطر نگرفتن پول‌شان رفته بودند.

* کارگزاری که با ما قرارداد داشت، نه تنها یک ریال برای ما درآمدزایی نکرده بود، بلکه برای ما بدهی داشت و حاضر نبود حتی یک ریال به ما قرض بدهد.

* در ادامه یک کارگزار خوب را انتخاب کردیم که منابع مالی خوبی را به باشگاه تزریق کرد و به تعهداتش پایبند بود و از آن‌ها رضایت داریم. باید اول بدهی‌های گذشته را تسویه می‌کردیم تا استقلال به شرایط عادی برگردد. پنجره بسته باز شد و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار بابت پنجره بسته و میلیاردها تومان بابت حرفه‌ای سازی هزینه شد. برای «شیخ دیاباته» و میلیچ هم اعداد قابل توجهی منابع ارزی پرداخت شد تا وارد ایران شوند.

* ۱۲ تا ۶۷ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و به زودی بخش دیگری را هم پرداخت می‌کنیم.

* باید به «بودوروف» که برای ما بازی چندانی هم نکرد و بازیکن با کیفیتی هم نبود، مبلغ ۱۴۰ هزار یورو پرداخت کنیم تا پنجره باز شود. این قول را به هواداران می‌دهم که پنجره را باز کرده و اگر با بازیکنان مدنظرمان به توافق رسیدیم، آن‌ها را جذب کنیم.

* درحال حاضر و در هر پست حداقل دو بازیکن خوب و درجه یک داریم.

* میلیچ از دی ۹۸ پولی نگرفته بود و با تزریق منابع ما به تیم برگشت. او بعد از بازی دربی ایران را ترک کرد و بدون اطلاع قبلی رفت. شایعه دوپینگ او هم کذب محض بود. حالا او اعلام آمادگی کرده که برمی‌گردد.

* در این شرایط کرونایی و تحریم، تأمین منابع مالی خیلی سخت است. از طرفی ما نمی‌توانیم از دولت ریالی دریافت کنم.

* قایدی پسر استقلال است و بیشترین پرداختی این دوره را به او داشتیم. ۶۷ درصد پول قایدی پرداخت شده است.

* در دوره قبلی، رقم پرداختی بازیکنان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده بود. قاطعانه می‌گویم بازیکن مقصر نیست، چون مذاکره دوطرفه است و باید تلاش کنیم عقد قرارداد برد - برد باشد.

* به قایدی هم در دوره قبلی وعده و وعیدهایی داده شده اما به آن عمل نشد. او تا ۱۴۰۲ با ما قرارداد دارد. تلاش می‌کنیم در یک فرآیند قانونی و با مذاکره نهادهای ذی‌ربط بتوانیم قرارداد او را ترمیم کنیم.

* قایدی در یکی دو روز آینده به تمرینات برمی‌گردد. بدهی نیکولای بودوروف هم در ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود تا پنجره نقل و انتقالات باز شود.

* پیشنهاد سپاهان مبنی بر معاوضه مهدی کیانی و مسعود ریگی را رد کردم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =