رقابت کرسی‌های آزاداندیشی در واحد تهران غرب آغاز شد

نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی در مرحله درون واحدی در واحد تهران غرب آغاز بکار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، این رویداد با محوریت اجتماعی و زیرموضوع «شاغل بودن زنان به بنیاد خانواده لطمه وارد می کند» بین دو تیم قاصم و تیم احقاق حقوق زنان از واحد تهران غرب برگزار گردید.

براساس این گزارش، آیین افتتاحیه این سلسله رویداد با حضور پروین داداندیش، رئیس واحد تهران غرب، سید حسین پیشگر، معاون فرهنگی دانشجویی واحد تهران غرب، قوامی، سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، هیات داوران و دانشجویان علاقمند در سالن ایده تا عمل مستقر در دانشکده علوم انسانی برگزار شد.

داداندیش در این مراسم با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و خیر مقدم به دانشجویان و اساتید حاضر در رویداد به اهداف و اهمیت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: درخواست ما از دانشجویان و اساتید حاضر در کرسی این است که  با برگزاری این رویدادها در دانشگاه ها سبب ایجاد بستری مناسب برای گفتگو و تضارب آراء در جامعه دانشگاهی شوند.

شایلن ذکر است: نخستین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در 6 محور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنر و معماری، اقتصادی و سلامت برنامه‌ریزی شده و مرحله درون واحدی این رویداد با حضور تیم هایی از واحدهای پرند و رباط کریم و تهران غرب  در گروه سه به میزبانی واحد تهران غرب چهارشنبه و شنبه برگزار و تیم‌های راه یافته به مرحله بعدی اعلام خواهد شد.

براساس  برنامه ریزی دبیرخانه مرکزی این رویداد از ۱۶ اسفند لغایت ۲۵ اسفند ۹۹ میزبان تیم های راه یافته به مرحله استانی با محوریت موضوعات اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =