نصب بنای یادبود شهیدان سلیمانی و المهندس در دانشگاه بصره

منابع عراقی از نصب بنای یادبود شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به مناسبت ولادت امام علی(ع) در دانشگاه بصره خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رسانه‌های عراقی اعلام کردند: نصب بنای یادبود فرماندهان پیروزی، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دانشگاه بصره به مناسبت تولد امام علی علیه السلام و در جریان برگزاری مراسمی انجام شد.

تحلیلگر مسائل سیاسی: برخی کشورها به دنبال بازگرداندن داعش به عراق هستند

خبر دیگر از عراق اینکه، هادی القبیسی نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی، برخی از کشورها را به تلاش برای بازگرداندن گروه تروریستی داعش به عراق متهم کرد.

وی در سخنانی با بیان این موضوع افزود: وجود حشد شعبی در عراق و محور مقاومت در سوریه و لبنان، بازگشت گروه‌های تروریستی به عراق را غیرممکن کرده است.

ائتلاف پارلمانی فتح: رسیدن به توافقی با اربیل را بعید می‌دانیم

حامد الموسوی نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق احتمال حل اختلافات بین اقلیم کردستان عراق و دولت فدرال عراق را به دلیل مواضع سیاسی رهبران اقلیم کردستان بعید دانست و گفت: تا زمانی که رهبران اقلیم کردستان عراق نسبت به مسائل اقتصادی مواضع سیاسی اتخاذ می‌کنند و به اختلافات دامن می‌زنند، امکان رسیدن بغداد و اربیل به یک توافق بعید است.

این نماینده پارلمان در عین حال از دولت عراق خواست که قانون اساسی و قوانین موضوعه را در مسائل مورد اختلاف مد نظر داشته باشد و از این طریق به بحران موجود پایان دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =