بازدید معاونان دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای استان تهران

معاونان دانشگاه آزاد اسلامی در هفته جاری از بخش‌های مختلف واحدهای استان تهران بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، معاونان و مدیران کل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه 4، 5 و 6 اسفندماه در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران حضور یافتند.

معاونان و مدیران کل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران، با رؤسای واحدها، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان این واحدها دیدار و با برگزاری جلساتی در جریان نقطه‌نظرات، پیشنهادات و مطالبات آنها قرار گرفتند.

جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی،  بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمد بطحائی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، مسعود همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی،ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی، عزیز نجف‌پور آقابیگلو مشاور ریاست دانشگاه و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات و شبکه علمی (فضای مجازی) دوشنبه (4 اسفند)، سه‌شنبه (5 اسفند) و چهارشنبه (6 اسفند) از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بازدید کردند.

ایجاد شبکه یکپارچه اطلاعات آموزشی، پژوهشی، مالی در سازمان مدیریت سنتی و بروکرات دانشگاه آزاد اسلامی به یک ضرورت استراتژیک و آنی تبدیل شده بود

بهروز طهماسب کاظمی مشاور برنامه‌ریزی راهبردی ریاست و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک بازدید کرد.

وی در جلسه هم‌اندیشی با اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک که به بررسی مسائل جاری عمده واحدها و مسائل خاص واحد پرداخت، ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت جوادالائمه و امیرالمؤمنین (علیهماالسلام) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود پربرکت انقلاب و یکی از افتخارات کم نظیر نظام جمهوری اسلامی ایران است که با داشتن بیش از یک میلیون دانشجو و هزاران عضو هیأت علمی و تربیت بیش از هفت میلیون متخصص برای کشور، ظرفیت‌های بی‌بدیلی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

مشاور برنامه‌ریزی راهبردی رئیس دانشگاه افزود: این دانشگاه اکنون نیز روند رشد و بالندگی خود را با رویکرد جهادی و با تمام توان ادامه می‌دهد و امروز مفتخریم تمام تلاش خود را مصروف این می‌کنیم تا مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاه آزاد اسلامی که ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه است را پیگیری نموده و به صورت مستمر گزارش اقدامات راهبردی مدیریت دانشگاه جهت استحضار و رهنمودهای مقام معظم رهبری ارسال می‌شود و مورد توجه ایشان قرار می‌گیرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: پرهزینه بودن، لختی، انعطاف‌ناپذیری و تمرکز بیش از حد را از ویژگی‌های سازمان مدیریت گذشته دانشگاه بود که زیر سایه سنگین نظم حاصل از بروکراسی آهنین بین واحدها و سازمان مرکزی پنهان شده بود. اضافه کردن مأموریت‌ها و فعالیت‌های سیستم هر روز به پیچیدگی و سنگینی سازمان در تصمیم‌گیری می‌افزود و کوچک‌سازی ساختار در واحدها و سازمان مرکزی و سبک کردن بار نیروی انسانی در این سیستم بدون داشتن یک نظام هوشمند اطلاعاتی، نتیجه‌ای جز قفل شدن سیستم، به تأخیر افتادن امور، از دست رفتن فرصت‌ها و ایجاد چالش های بزرگ‌تر در پی نداشت.

وی افزود: تنها علاج راهبردی این چالش‌ها که در اثر ساختار تصمیم گیری غیر یکپارچه اما متمرکز مدیریت دانشگاه به وجود آمده بود، ایجاد هر چه سریع‌تر سامانه‌های یکپارچه داده‌ها و اطلاعات دانشگاه و متناسب‌سازی و هماهنگ کردن سازمان مدیریت دانشگاه با این سامانه‌ها است.

مشاور برنامه‌ریزی راهبردی رئیس دانشگاه با اشاره به بعضی اشکالات موجود در سامانه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه، گفت: مدیران و در رأس همه ریاست محترم دانشگاه بر همه اشکلات وارده در گزارش‌های واصله از واحدها و دانشجویان عزیز واقف بوده و با هماهنگی با متخصصین این سامانه‌ها در حال عیب‌یابی و جاگذاری سیستم در نظام مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با طبقه‌بندی این اشکالات در چهار دسته اشکالات ناشی از داده‌های ناهمگن و نامنظم موجود در سیستم های غیرمتمرکز واحدهای دانشگاهی، زمان‌بر بودن بومی‌سازی سامانه با سازمان علمی آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و عدم آشنایی همکاران واحدها با سامانه جدید و از همه مهم‌تر اثرات ناشی از جابجایی تقویم آموزش عالی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: بسیاری از همکاران هنوز توقع دارند مدیریت اقدامات در دو بخش درون واحدی توسط سامانه‌های غیریکپارچه و مکاتبات رسمی بین واحدها و سازمان مرکزی انجام شود. این در حالی است که با رفع اشکالات موجود بسیاری از فعالیت‌ها و اشتباهات فعلی موجود در مدیریت علمی و پژوهشی دانشگاه برای همیشه به صفر خواهد رسید و فعالیت‌های جدیدی متناظر با سازمان جدید مدیریتی بدون هرگونه خطا به وجود خواهد آمد.

کاظمی خاطرنشان کرد: همکاران محترم به منظور رفع مشکلات موجود، مواردی را که در سیستم با آن روبرو می‌شوند با دلسوزی به مدیران مربوطه منتقل کنند تا شاهد تولد دوباره دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک سازمان یکپارچه داده ها و اطلاعات و شبکه هوشمند علمی- آموزشی باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری همکاران ذیربط سامانه، اشکالات جزئی مورد اشاره هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تبیین مزیت های اصلی تبدیل شدن دانشگاه به شبکه واقعی از طریق سامانه‌های جدید، اظهار  کرد: سامان‌دهی، نظارت و رصد دقیق وضعیت دانشگاه و برنامه‌ریزی مطلوب و متناسب با واقعیات در تمامی حوزه ها از نتایج بکارگیری این سامانه‌هاست و با تکمیل زنجیره این سامانه‌ها چرخه میرایی سازمان که در اثر نظام بروکراتیک و سنتی اداره دانشگاه به وجود آمده بود، رفع شده و دانشگاه وارد فاز جدیدی از رشد و بالندگی خود خواهد شد.

کاظمی به رصد مستمر و روزانه ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت موجود تمامی واحدهای دانشگاهی اشاره کرد و گفت: پیگیری مسائل دانشجویان، اساتید و کارکنان یکی از دغدغه‌های مهم رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی است و برگزاری این جلسات نیز به همین منظور و با هدف تبادل نظرات، احصاء مسائل و پیگیری در جلسات هیأت رئیسه در واحدهای مختلف در سطح کشور تشکیل می‌شود.

در ادامه این جلسه، مدیران گروه‌های آموزشی به نمایندگی از استادان و جمعی از کارکنان دانشگاه مسائل، مشکلات، مطالبات و پیشنهادات خود را جهت پیگیری از سوی هیأت رئیسه دانشگاه مطرح کردند و طی گفتگوهای چندساعته مسائل و مشکلات جاری و صنفی همکاران و راهکارهای پیشنهادی آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین کاظمی به همراه حامد زارعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از مجتمع مدارس سما و حوزه‌های ستادی و خدمات آموزشی واحد بازدید کرده و از نزدیک با دانشجویان، کارکنان و اساتید گفت وگو کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بازدید کرد

نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد ادهمی مقدم مدیرکل توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی و همایون رستگارزاده سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت از دانشکده‌های دندانپزشکی، داروسازی و علوم دارویی، ساختمان گروه روانشناسی و دانشکده پزشکی بازدید کردند.

علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گزارشی در خصوص نحوه برگزاری دوره های تئوری و بالینی دانشجویان، راه اندازی مدیریت یکپارچه سیستم آزمایشگاهی و داروخانه‌ها به منظور هم افزایی بیشتر ارائه کرد.

وی با قدردانی از حمایت های دکتر نفر در پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، آینده و چشم انداز پیش روی دانشگاه را بسیار امیدوار کننده عنوان کرد.

تسهیل فرایند جذب اساتید در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، استقلال اداری، مالی و انبار در دانشکده دندانپزشکی، افزایش ظرفیت دانشکده‌ها و تسهیل امور آموزشی و پژوهشی دانشجویان و ارتقای اساتید از جمله مواردی بود که دراین جلسه مطرح شد.

مدیرکل شبکه هوشمند دانشگاه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بازدید کرد

ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از آزمایشگاه ها، کارگاه ها، فضاهای آموزشی، سرای نوآوری و ... این واحد دانشگاهی بازدید و با مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر که با حضور عطارزاده، پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، معاونان، روسای دانشکده ها و مدیران این واحد دانشگاهی برگزار شد، درخصوص مسائل، مشکلات و راه های برون رفت از آنها بحث و تبادل نظر شد.

عطارزاده در این جلسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به خاطر چابک بودن، فناور بودن وهمدلی و همکاری خوبی که در جهت جذب دانشجو بین تمامی حوزه ها وجود دارد، قدردانی کرد.

ارائه گزارش معاونت‌های مختلف واحد، ارائه گزارش حوزه ریاست درخصوص نحوه جذب دانشجو و دلایل افزایش جذب دانشجو، تفویض اختیار برخی از امور آموزشی و پژوهشی از سازمان به استان، افزایش فضاهای آموزشی مورد نیاز برای زمان بعد از کرونا، نحوه افزایش پذیرش دانشجو در رشته های کم دانشجو، نحوه توزیع رشته ها در واحدها خصوصاً واحدهای چابک و حضور اساتید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسات پیش دفاع پایان نامه های دکتری از جمله موارد طرح شده در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر بود.

همچنین در ادامه این جلسه مواردی از جمله سامانه آموزشیار، مشکلات بیمه کارکنان و اساتید، تفویض اختیار پرداخت تشویق مقالات به استان، تفویض اختیار تأسیس مراکز تحقیقاتی به استان، طراحی مدل مطلوب و ایده آل جذب دانشجو، اصلاح چارت سازمانی با توجه به شرایط واحد، بودجه، درآمدهای غیرشهریه ای، سهم تاب آوری کشوری و استانی، برگزاری دوره کهاد در سامانه آموزشیار به منظور درآمدزایی واحدها مطرح شد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب بازدید کرد

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با حضور جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، شعبانعلی صفری ثابت مدیرکل برنامه ریزی آموزشی و درسی، اسداله متاجی مدیرکل امور آموزشی، محمدرضا اردکانی مدیرکل امور امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی، جعفر اسدپور معاون همکاری های صنعتی و امور آزمایشگاهی، حجت الاسلام نیکزاد مسئول دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری و هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 علمائی در این جلسه سیاست های کلان دانشگاه و راهکارهای برون رفت از مشکلات و محدودیت های موجود را تبیین و بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای از طریق طرح‌های پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی منشاء تحولات در تولید دانش و آموزش عالی کشور باشد

سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و سایر بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم بازدید کرد.

بطحائی در این بازدید با تبریک ولادت امام جواد(ع)، با بیان اینکه امروزه مختصات مؤلفه‌های آموزش تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر با سامانه‌هایی در عرصه بین المللی روبرو هستیم که آموزش را با چالش بسیار جدی مواجه خواهد کرد و دیر یا زود نظام آموزش سنتی جمع خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال راهکارهایی باشیم که با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود درآمدزایی کنیم، اظهار کرد: امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت بیشتر بتواند منشاء تحولات عمیق در حوزه تولید دانش و آموزش عالی کشور باشد.

در ادامه سید عبداله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در حوزه های مختلف گفت: آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی با دارا بودن بهترین تجهیزات آزمایشگاهی موفق به کسب مجوز همکار استاندارد در زمینه قیر و آسفالت نیز شده اند.

بازدید مشاور ریاست دانشگاه از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

عزیز نجف‌پور آقابیگلو مشاور ریاست دانشگاه و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات و شبکه علمی (فضای مجازی) از بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بازدید کرد و با امکانات و دستاوردهای این واحد دانشگاهی آشنا شد.

وی همچنین در نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند حضور یافت.

جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با حضور جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، شعبانعلی صفری ثابت مدیرکل برنامه ریزی آموزشی و درسی، اسداله متاجی مدیرکل امور آموزشی، محمدرضا اردکانی مدیرکل امور امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی، جعفر اسدپور معاون همکاری های صنعتی و امور آزمایشگاهی و هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

علمائی در این جلسه سیاست های کلان دانشگاه و راهکارهای برون رفت از مشکلات و محدودیت های موجود را تبیین کرد.

وی همچنین از تلاش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس قدردانی کرد.

حسین عباسپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس نیز در این جلسه گزارشی از عملکردحوزه­ های مختلف واحد پردیس ارائه کرد.

در ادامه علمائی و هیأت همراه از بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس بازدید و با مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی گفت وگو کردند.

بازدید رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از واحد فیروزکوه

مسعود همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه درجریان مسائل و مشکلات حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزارهای کاربردی قرار گرفت.

مسعود همتی زبر برگزاری دوره های با کیفیت آموزشی و مورد نیاز جامعه تأکید کرد و از پاسخگویی و رفتارمناسب دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با دانشجویان و مراجعه کنندگان تقدیرکرد.

علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد اسلامشهر بازدید و با کارکنان و اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

جمعی از کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد اسلامشهر در این نشست صمیمی به بیان مشکلات و دغدغه های موجود در حوزه های مختلف پرداختند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی پس از استماع دغدغه های موجود، با تشریح سیاست‌های کلان و نگاه رو به رشدِ دانشگاه آزاد اسلامی، به بررسی راهکارهای مطلوب در حل مسائل موجود و هم اندیشی در زمینه چگونگی حرکت در مسیر توسعه ای این واحد دانشگاهی پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

گفتنی است اقدامات توسعه ای و کیفی، درآمدزایی غیرشهریه ای و توجه بیش از پیش به پروژه های نوین و فنآور و رفع دغدغه های معیشتی دانشگاهیان از مهمترین محورهای مطرح شده و مورد تاکید در این نشست بود.

بازدید خسروپناه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری

نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

خسروپناه در این نشست گفت: هدف از برگزاری نشست هم‌اندیشی و تبادل‌نظر در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری و سایر واحدهای دانشگاهی استان تهران آگاهی از مشکلات و دغدغه های موجود در واحدها و انتقال آن به هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مرتفع ساختن مشکلات است، چرا رعایت حق الناس برای استادان، کارکنان و دانشجویان از واجبات است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی توسط دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: ایده اصلی این همایش توسط معاونت علوم انسانی و هنر تدوین شده است، اما اجرای آن با استان ها و واحدهاست. با توجه به نوع ارائه مقالات که از نوع ICS است، امتیاز خوبی برای دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی محسوب می شود.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر برگزاری جلسات هفتگی با اعضای هیأت علمی خاطرنشان کرد: انتظار ما از رؤسای دانشکده ها برگزاری جلسات با مدیران گروه و مدیران گروه با اعضای هیأت علمی حداقل هفته ای یکبار است تا اگر کم کاری از سوی استادی صورت می گیرد، نظارت و کنترل شود.

خسروپناه تسریع روند تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی، راه اندازی مجلات جدید، احیاء مجلات تعطیل شده و ساماندهی وضعیت پایان نامه ها با استفاده از سیستم پژوهش یار را از جمله اقدامات مؤثر در معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه معاونان و رؤسای دانشکده ها به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر که با حضور هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: معتقدم دانشگاه کارخانه، هلدینگ و یا خط تولید نیست، بلکه کارخانه انسان سازی است. دانشگاه‌ها در گذشته برای دولت، صنعت و شرکت‌های بزرگ انسان تربیت می‌کردند، در حال حاضر دیگر این کارکرد پاسخگو نیست. زمانی مردم برای حضور فرزندانشان در دانشگاه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند که آنها مهارتی یاد بگیرند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: اگر مردم احساس کنند که فرزندانشان در دانشگاه آزاد اسلامی کارآفرین تربیت می شود، حاضر به پرداخت شهریه هستند.

وی اظهار کرد: باید دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشگاه کارآفرین و حل مسأله تبدیل کنیم تا مردم این دانشگاه را برای تحصیلات تکمیلی فرزندانشان انتخاب کنند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنان خود بر ایجاد اکوسیستم فناوری با هدف بهره مندی اساتید و دانشجویان تأکید کرد و افزود: به همین منظور باید زیرساخت های موجود را تا حد امکان اصلاح و زیرساخت های جدید ایجاد کنیم. براین اساس چهار ریل سرای نوآوری، آزمایشگاه مرکزی، ارتباط با صنعت و حمایت از فعالیت های فناورانه اعضای هیات علمی را در معاونت تحقیقات، فناوری و نواوری دانشگاه آزاد اسلامی تعبیه کرده ایم.

در ادامه این جلسه حمیدرضا خالدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز به ارائه گزارشی از اقدامات و ظرفیت های این واحد دانشگاهی پرداخت.

گفتنی است در این جلسه دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، دکتر عبداله محمدی مدیر کل آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، مهندس جواد صدری مهر مدیرکل اداره تجاری سازی و پارک علم و فناوری، دکتر شفاعتی مدیر رصد و تحلیل فناوری حضور داشتند.

بازدید قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از واحد شهرقدس

حسین جوادی قائم مقام معاونت متوسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، امینی خوسانی مدیرکل برنامه و بودجه و محمد نقیب زاده معاون مرکزحوزه ریاست و روابط عمومی امور استانها از اداره امتحانات، هیأت علمی، کارگزینی و سایر بخشهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بازدید و از نزدیک با جمعی از کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی دیدار و گفت و گو کردند.

وی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و حرکت این دانشگاه به سمت مأموریت گرایی و حل مسأله به جد پیگیر ایجاد امنیت شغلی کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی خواهیم بود.

گفتنی است جوادی و هیأت همراه از بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و نهالستان این واحد نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =