تغییری برای نیم فصل دوم پرسپولیس

کمال کامیابی نیا پس از حضور موفق در خط دفاعی پرسپولیس به جمع هافبک‌های این تیم بازمی‌گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر باعث شد تا کمال کامیابی نیا در پنج بازی آخر این تیم در دور رفت کنار سیدجلال حسینی در قلب دفاع قرار بگیرد و بازی کند.

هافبک دفاعی سرخپوشان که به دلیل کمبود بازیکن مجبور به بازی در دفاع شد عملکرد ایده آلی داشت تا خیال یحیی گل محمدی را با وجود نداشتن مدافع تخصصی راحت کند.

با این حال بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان به تمرینات گروهی باعث شد تا یحیی گل محمدی از کامیابی نیا در خط میانی استفاده کند تا این بازیکن با وجود تاثیرگذاری در قهرمانی تیمش در نیم فصل اول برای حضور در ترکیب اصلی با احمد نورالهی و میلاد سرلک رقابت کند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که همچنان خواهان جذب علی نعمتی مدافع شهرخودرو مشهد است قصد دارد نیم فصل دوم را با زوج سیدجلال و کنعانی زادگان در قلب دفاع ادامه دهد اما فشردگی بازی‌های این تیم به خاطر حضور در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا سرمربی پرسپولیس را نگران کرده تا مدافعان باتجربه اش دچار مصدومیت نشوند. از این رو همچنان اصرار به جذب مدافع در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر دارد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1089947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =