گذشتن از بازیکنی که تیم‌های لیگ خواهانش هستند

یحیی برای نیم فصل دوم برای قرار دادن مهدی ترابی در ترکیب خود مجبور به چند جابه جایی در ترکیب خود است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امید عالیشاه که بعد از هفته ها نیمکت نشینی با تصمیم یحیی گلمحمدی جایگزین مهدی عبدی در خط حمله سرخ ها شد عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشت تا در هفته های پایانی نیم فصل اول به بازیکن فیکس سرخ ها تبدیل شود.

اما با بازگشت ترابی و حضور پهلوان و امیری جمع چپ های پرسپولیس در فاز هجومی به ۴ بازیکن رسیده تا عملا شانس حضور عالیشاه در پست تخصص اش یعنی وینگر چپ به کمترین حد ممکن برسد.جایی که حتی وحید امیری هم مجبور به حضور در خط حمله شده است.

با این حال به نظر می رسد یحیی برای نیم فصل دوم برای قرار دادن مهدی ترابی در ترکیب خود مجبور به چند جابه جایی در ترکیب خود باشد که احتمالا دوباره شانس عالیشاه را برای حضور ثابت در ترکیب تیم کاهش خواهد داد. خصوصا اینکه عالیشاه در بازیهای اخیر در کنار امیری قرار گرفته بود اما اگر قرار به جذب مهاجم نوک برای پرسپولیس باشد انتخاب یحیی برای زوج مهاجم جدید وحید امیری خواهد بود. ضمن اینکه از حدود یک ماه دیگر عیسی آل کثیر مدعی اصلی حضور در خط حمله پرسپولیس هم بازخواهد گشت.

شاید عالیشاه را بتوان بدشانس ترین بازیکن آماده سالهای اخیر پرسپولیس دانست. بازیکنی که در تمام ۱۵ تیم لیگ برتری می توانست فیکس باشد اما در سال های اخیر همیشه بهترین خرید سرخ ها در پست او انجام شده است. از وحیدامیری و ترابی گرفته تا احسان پهلوان. با این حال انصافا نیمکت نشین کردن کاپیتان دوم پرسپولیس در ادامه فصل یکی از سخت ترین تصمیمات یحیی خواهد بود. عالیشاه در تمام فصل های نقل و انتقالات چند مشتری دست به نقد داشته و باید منتظر ماند و دید با اضافه شدن ترابی که بازیکن مورد علاقه یحیی است کدام بازیکن از ترکیب پرسپولیس خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

منبع:مهر

کد خبر: 1089948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =