افزایش سهمیه جذب هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بررسی شد

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و افزایش سهمیه جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دیدار رئیس این دانشگاه با رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ پیرو جلسه ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و معاون اول رئیس جمهور، تقاضای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه در یک روند سه ساله مطرح و با نظر مساعد معاون اول رئیس جمهور به سازمان اداری و استخدامی ارجاع شد.

بنابراین گزارش، در همین راستا با توجه به اهمیت نیروی انسانی ماهر خصوصاً در ساختار مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور در سازمان اداری و استخدامی با انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دیدار و گفتگو کرد.

صالحی عمران در این نشست با اشاره بر اینکه طبق مواد ۶۴ و ۶۵ قانون برنامه ششم توسعه و تاکید بر ارتقای آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای، خواستار تخصیص مجوزهای لازم برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به پیمانی این دانشگاه در یک فرایند سه ساله و با رعایت معیارهای مطرح از قبیل سنوات خدمت، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، افزایش سهمیه پذیرش عضو هیئت علمی و اعطای مجوز به کار گیری ۳۰۰ نفر عضو غیر هیأت علمی قراردادی به دانشگاه فنی و حرفه‌ای شد.

صدری معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی نیز در این دیدار خواهان تسریع در تدوین سند نیروی انسانی دانشگاه در جهت برنامه ریزی و عملیاتی کردن تقاضا و درخواست‌ها شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =