بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حاصل تحلیل واقع بینانه است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حاصل تحلیل واقع بینانه از کشش آینده، فشار حال و وزن گذشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای هماهنگی معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران که روز گذشته در واحد ساری برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حاصل نگاه واقع بینانه به کشش آینده، فشار حال و وزن گذشته است.

وی ادامه داد: هر کدام از این سه ضلع دارای اهمیت فراوانی است و اگر در هر یک از این سه حوزه تحلیل نادرستی ارائه شود، نمی توانیم تصویر درستی از واقعیت های انقلاب اسلامی ارائه کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: راه حل گسترش فضای انقلابی، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه است. این موضوع جز با قوت فکری و اقتدار وجودی حاصل نمی شود.

گفتنی است جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر دو روزه به استان مازندران، با گروه های مختلف دانشگاهی دیدار و گفت و گو کرد.

همچنین جهان بین با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمود رادمهر و دیدار با خانواده این شهید بزرگوار، به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =