داستان پر ماجرای جابجایی‌های جذاب زمستانی

امسال هم مثل همیشه شاهد اتفاقات جذاب و غیر قابل پیش بینی در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سارا طاووسی؛ برخلاف اینکه خیلی‌ها می‌گویند جابجایی در نیم‌فصل بسیار دشوارتر از قبل فصل است اما شاهد انتقال‌های زیادی از تیم‌ها به یکدیگر در این نیم فصل بوده‌ایم.

در همین خصوص ابتدا در خصوص انتقالاتی که به طور قطع اتفاق افتاده صحبت می‌کنیم و بعد از آن در این گزارش به گمانه‌زنی‌های همیشگی نقل و انتقالات می‌پردازیم:

وضعیت سرخابی‌ها در نقل و انتقالات

در خصوص جذب بازیکنان توسط دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس باید بگوییم که در این دو تیم شاهد تغییرات آنچنانی نبودیم و پرسپولیسی‌ها فعلاً به جذب مهدی ترابی اکتفا کردند و استقلال نیز تا این لحظه تنها عرفان گل محمدی را از نساجی جذب کرده است.

قرضی های تبریزی!
دو تیم تبریزی تراکتور و ماشین‌سازی بازیکنان قرضی به یکدیگر دادند و مثل همیشه پر سر و صدا بودند.پیمان بابایی در یک انتقال مهم از ماشین‌سازی به تراکتور رفت و از آن سمت عرفان سیدی از تراکتور به ماشین‌سازی جابجا شد. گویا قرار است ابوالفضل رزاق‌پور نیز از ماشین‌سازی به تراکتور بیاید. گفته می‌شود که قرار است سامان نریمان‌جهان بازیکن سابق تراکتور هم به این تیم برگردد و همچنین یکی دیگر از بازیکنان سابق ماشین‌سازی یعنی فردین عابدینی نیز قرار است دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند.

تغییر نسبی نفتی‌ها و ثبات فولادی‌ها

در بین تیم‌های جنوبی فولاد خوزستان به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نه کسی را از دست داده و نه بازیکنی جذب کرده است. صنعت نفت آبادان علی آل‌ کثیر را به نساجی داد و بازیکن دیگری به خاطر بسته بودن پنجره‌اش جذب نکرد. نفت مسجدسلیمان نیز نه کسی را از دست داد و نه بازیکنی  گرفت اما روی نیمکتش تغییرات زیادی داشت و داریوش یزدی جای مجتبی حسینی را گرفت.

رضایی خروج، حسینی ورود!

در دو تیم اصفهانی نیز شاهد تغییراتی بودیم. رحمان رضایی رفت و مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن شد و در حیطه بازیکنان علی دشتی و علی چراغعلی از ذوب آهن جدا شدند. رضا دهقانی و مهدی کیانی نیز جمع زردپوشان اصفهان را ترک کردند.

پیکان اول شد!

دو تیم خودروساز پیکان و سایپا نیز به دنبال تقویت خود در نیم‌فصل دوم هستند تا بتوانند خودشان را به رده‌های بالای جدول بکشانند. پیکانی‌ها در بین  تمام تیم‌ها جزو اولین تیم‌هایی بودند که خرید انجام دادند و آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را جذب کردند. سایپا تا به امروز پر سر و صدا عمل نکرده و در روزهای آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

نساجی بیشترین خرید را کرد
 
نساجی مازندران در ابتدا بازیکنان خود یعنی کریم اسلامی و آرمان قاسمی را از دست داد اما به جایش پنج خرید به نام های سجاد آقایی، علی آل کثیر، سعید جلالی راد، اکبر صادقی و رضا دهقانی انجام داد.

رسول نقطه کور نقل و انتقالات آلومینیوم

آلومینیوم اراک هیچ بازیکن ورودی نداشته و فقط دو بازیکن به نام‌های مرتضی آقاخان و محمد علی‌نژاد این تیم را ترک کردند و اما مهمترین تغییرش جدایی رسول خطیبی و رفتن او به تراکتور بود.

مهره‌های کلیدی رفتند!

شهرخودرو یکی از مهره‌های خوب خودش به نام اکبر صادقی را از دست داده و اینطور که شنیده می‌شود شاید یک مهره کلیدی دیگر به  نام امین قاسمی‌نژاد را نیز از دست بدهد.

در ابتدا پر فروغ و در ظاهر کم فروغ

گل‌گهر سیرجان در ابتدای فعالیت نقل و انتقالاتی خود بسیار پر خبر ظاهر شد اما هنوز خرید جدی به جز علی دشتی انجام ندادند و در عوض سه بازیکن به نام‌های رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری و حسام پورهاشم از جمع آنها به طور قطعی جدا شدند.

در پایان به برخی شنیده‌ها اشاره خواهیم کرد:

گفته می‌شود که مهدی کیانی، امین قاسمی‌نژاد و سعید واسعی به استقلال خواهند آمد.

سرنوشت دروازه‌بان دوم گل‌گهر همچنان نامعلوم است و از نام‌هایی مثل محمدرضا اخباری، حبیب فرعباسی و احمد گوهری به عنوان جانشین علیرضا حقیقی یاد می‌شود گرچه شاید امیر قلعه‌نویی در این بین به بخشیدن حقیقی رضایت دهد.

احتمال حضور فرشاد فرجی، دفاع وسط تاثیرگذار شهرخودرو در ذوب آهن وجود دارد و این در حالی است که پرسپولیس و تراکتور نیز از قبل خواستار او بودند.

احتمال حضور فردین رابط در نساجی خیلی زیاد است و او منتظر صدور رضایت‌نامه از سوی باشگاه استقلال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =