رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر انتخاب شد

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در مراسمی به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و استادان بسیجی بوشهر برگزار و باقر گرگین عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و معاون فرهنگی دانشجویی این واحد دانشگاهی به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان بوشهر معرفی شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: بسیج اساتید یکی از بهترین نهادهای علمی و فرهنگی همراه با تعهد، تخصص و تقواست که خلاق در عرصه‌های مختلف هستند و اقتدار علمی کشور را به رخ جهانیان می‌کشند.

سردار علی رزم‌جو افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج اساتید شناسایی و پیداکردن راه‌حل‌های قابل اجرا برای مشکلات مختلف در نظام جمهوری اسلامی است. ترویج فرهنگ بسیجی در دانشگاه‌ها در گام دوم انقلاب از دیگر وظایف بسیج اساتید است.

باقر گرگین در این آیین اظهار کرد: در طرح تحول، هسته‌های علمی با کمک اعضای هیئت علمی و تمام استادان در دانشگاه‌ها شکل خواهد گرفت تا بتوانیم در گام دوم انقلاب از طریق هم‌افزایی گامی مؤثر در این راستا برداریم.

وی بیان کرد: شکل‌گیری حلقه‌های علمی توسط ۷۰ درصد از استادان دانشگاه‌های استان بوشهر از دیگر کارهایی است که باید در دانشگاه‌ها تحقق یابد.

رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان بوشهر تأکید کرد: باید ظرفیت‌ها و نهادهای فرهنگی و ارزشی را در دانشگاه‌ها به‌کار بگیریم و همه یک ید واحد باشیم و از هرکسی که ظرفیتی داشته باشد، دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم از استادان دانشگاهی بهره‌مند شویم.

 در این مراسم از فعالیت‌های هشت‌ساله محمد چمکوری تجلیل شد و باقر گرگین که سابقه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر را در کارنامه دارد به‌عنوان رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =